Moderator: Moderatorer

#1319988
Micce1980 skrev:Glassar i solen på den där fina parkbänken medans bilen får nya sulor :-) Valde samma modell som satt på, Good Year Eagle F1

Var på macken i kvarteret hösten 2017 för att kolla däcktryck i vinterpuckarna då jag såg att de saknade ventilhattar, hittade denna däckverkstad i telefonen och svängde förbi. De bjöd på ventilhattarn och den lilla servicen betalade sig idag ;-)
Ulrix är kanon! Kör alla våra jobb bilar dit och även mina privata. Bra priser och väldigt bra service Bild
#1320003
Lånat ut mina vinterdäck till en bekant som behövde ha sin bil ståendes på något tills han hämtat sina nya hjul... Bra planering. :D
#1320063
Inget mer än att ha kört 40 mil till Kalmar även denna tisdag. Skönt med ytterligare en långhelg :-)
Kungsholmen-Södertälje tog 2 timmar i eftermiddags. Fullständigt ihopkorkat både på E4/E20 och på 226an... Hur kör folk? :-/
Men inget ont som inte har något gott med sig, nu har jag hittat lite nya smitvägar - det är alltid bra!

Dessutom är jag imponerad av de keramiska bromsbeläggen, har avverkat drygt 150 mil sen jag tvättade fälgarna senast (tvättade inte fälgarna vid förra helgens avspolning) och inte ett enda spår av bromsdamm i sikte :party:
#1320528
Editdriver skrev:
20190607_142038.jpg
Äntligen kom vaxet från flaska till bil... ;-)
Det gör ju sig så mycket bättre där ;-)

Vad kör du med? Brukar normalt sett något carnuba vax även om jag slarvat lite sedan december och kört Meguiars snabbvax följt av BBV Rosa sås, håller förvånansvärt bra.

Kanske ska man ha en sådan "Silk metal" list ändå på nederkanten av dörrarna som du har i svart? Vart beställer man sådan film bäst?
  • 1
  • 1136
  • 1137
  • 1138
  • 1139
  • 1140
  • 1849

Som i rubriken, någon som fått P3.0.3 […]

Nytt avgasrör B234F

745-an har rullat uppskattningsvis drygt 50000 mil[…]

Torkarblad till strålkastarna verkar ha utg&[…]

Motortvätt, vad tänka på?

Vill slänga in en varning, en ballast till […]