Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av villel
#1316798
Hämtade ut min nya volvo idag.
V60 D4 Momentum Advanced Edition med Teknikpaket, Klimatpaket VOC och Lastpaket idag, Beställde den 25 februari.

Första intrycket är mycket positivt men har ännu inte hunnit köra den mer än tre mil. Den är Fusion red som jag tycker blev väldigt fin.
av DavidBlomqvist
#1316814
Beställt en V60 T6 TE Momentum advanced, lade till Nav pro, lastpaket, dragkrok och backkamera. City weave klädsel med. Det ska bli spännande men lev blir om ca ett år hahaha. Kör passat GTE idag och det känns som att det kommer bli ett lyft på premiumstegen där :)
Fick tjata till mig en litet övertramp på vår bilpolicy då vi hade bara 10 basbelopp ;-D
Användarvisningsbild
av coachen
#1316846
Beställde en T6 TE momentum igår som personalbil. Passar min körning perfekt då jag kommer köra på el till och från jobbet :-D
av Jansson44
#1317346
Ni som beställt Cross Country, är det ett självklart val med dragkrok? Jag är inte i behov av det men förstår att det kan vara en avgörande fråga vid försäljning i framtiden. Jag har beställt bilen för dess utseende och höjd, inte för att jag bor i skogen och kör med släpkärra varje helg. Någon här som beställt CC utan krok?
av Andeem
#1317348
Jag valde inte krok på min cc som jag beställde. Kör inte mycket släpp här i Skåne och ville ha CC för som du sa! den är högre och tuffare i utseendet. Kan alltid göra det efter om man behöver det.
av Jansson44
#1317352
Hmm! Nu blev jag också sugen på att plocka bort den, hoppas det inte påverkar leveransdatumet. Får ringa säljaren imorgon och höra. Är ju ändå en ganska saftig utgift.
av Plinkplonk
#1317367
Gick och velade över min beställning men Valde till slut bort kroken som jag hade med från början o la på HK ljud istället.
Kändes som mera nöje för samma pengar.
Gjorde att bilen gick från att vara en 2019 till 2020 o 1 1/2 månads längre Väntan på bilen.
Gör inte så mycket då det valda teknikpaketet uppdaterades till 2020 så utrustning för typ 9000 tillkom gratis :-D
Användarvisningsbild
av fjohan82
#1317369
En krok går alltid att eftermontera senare, värre med ljudsystem och sånt :-)
  • 1
  • 65
  • 66
  • 67
  • 68
  • 69
  • 312

Dagens ungdom

Johnnype är en hjälte https://www.jagrul[…]

Till och med här börjar det bli lite v&a[…]

Ingen såg det komma när hela huset &au[…]