Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av MrRob
#1316461
Aktiverade precis Volvo in car delivery tjänsten då detta kändes som en tjänst med stor potential. Det slutade dock ganska omgående i ett antiklimax då endast mat.se och ICA Lindvallen var anslutna. Jag hade sett framför mig att alla internetbeställning magiskt hade landat i mitt bagageutrymme. Eller ännu bättre, fredagsölen :-D

Så till min fråga, någon som använt/använder tjänsten?
#1316781
Har använt det med Mat.se ett antal gånger. Smidigt på framförallt fredag em när bilen är lastad med maten och det bara är att köra hem från jobbet. Nu var det dock ett tag sen, mest pga kass framförhållning när det gäller att handla mat..

Men tjänsten verkar inte utvecklas nej, tidigare fanns bla Netonnet och ett par andra men nu har det istället blivit färre än fler.
#1317794
Keios skrev: tis 14 maj 2019, 23:08 Samma klass som mängden appar till Sensus. Fin idé men man verkar ha tappat intresset från Volvos sida att driva det framåt. Tråkigt.
Man kommer inte att utveckla nuvarande Sensus vidare. Redan nästa år kommer det nya androidbaserade systemet från Google istället. Först ut med detta blir XC40.
#1317820
In-car-delivery borde väl kunna utvecklas oberoende av plattform? Jag upplever Volvo duktiga på att hitta på ideer kring bilen och bilåkandet. Sämre på genomförandet och uthålligheten.
#1317974
Man kommer inte att utveckla nuvarande Sensus vidare. Redan nästa år kommer det nya androidbaserade systemet från Google istället. Först ut med detta blir XC40.
[/quote]

Åhå, och då undrar man idag om detta kommer att bli av med tanke på Trumps senaste handelskrigsförklaring mot Kina.

Nya E-klass AllTerrain kanske?

Jag har svårt att hålla med om att e[…]

Slutsteg original

Slutsteget, som är aktivt, sitter på ba[…]

Dagens ungdom