Moderator: Moderatorer

#1311458
SebSE skrev: sön 14 apr 2019, 15:34 Sommardäcken på efter två timmars slit.
Bilia, åh bilia i Solna. De enda som rört denna bil hade inte lagt ett uns av kärlek eller kopparpasta på. Så fälgarna satt som ditsvetsade.

Man får vad man betalar för säger vissa. Men de Bilia är ju svindyra och gör reklam för att de ska vara så bra. Ändå är de kanske bäst på att leverera konsekvent låg kvalitet. Iaf i Solna

Iofs får man väl mer skylla detta på mig som inte lärt mig :)
Låter som att jag kan få en utmaning när jag ska byta i påsk, får se om Bilia i Lund sköter sig bättre. De var ju snälla nog att lägga på vinterhjulen när jag köpte bilen...
Användarvisningsbild
av SebSE
#1311459
klirre skrev: sön 14 apr 2019, 18:26
SebSE skrev: sön 14 apr 2019, 15:34 Sommardäcken på efter två timmars slit.
Bilia, åh bilia i Solna. De enda som rört denna bil hade inte lagt ett uns av kärlek eller kopparpasta på. Så fälgarna satt som ditsvetsade.

Man får vad man betalar för säger vissa. Men de Bilia är ju svindyra och gör reklam för att de ska vara så bra. Ändå är de kanske bäst på att leverera konsekvent låg kvalitet. Iaf i Solna

Iofs får man väl mer skylla detta på mig som inte lärt mig :)
Låter som att jag kan få en utmaning när jag ska byta i påsk, får se om Bilia i Lund sköter sig bättre. De var ju snälla nog att lägga på vinterhjulen när jag köpte bilen...
Måste gå lättare än för mig. Det här var det jävligaste jag varit med om.
Men nu har jag motivation hissa upp bilen i påsk och göra ordentligt rent, rensa rost och på med fett där det bitit.
#1311466
Laddat in dom nya kartorna.
#1311478
Nya klossar beställda, tog både fram och bak när det ändå skulle beställas.
Förhoppningsvis kommer beställningen senast på torsdag, så har jag hela påskhelgen (förutom lördagen som kommer tillbringas på Elmia) på mig nere på landet att byta. :-)
#1311484
Tvätt och sommartassar <3

Bild
#1311507
batmac skrev:Tvätt och sommartassar <3

Bild
Ser ju oförskämt bra ut ;-)

OceanRacer skrev:Var och köpte läderbalsam och smörjde in all läder i bilen. Skinande svart och mjukt.
Välkommen!
Användarvisningsbild
av Jovve
#1311512
Briander skrev:9" är fin bredd ändå! Jag är en sucker för breda däck men tyckte det där var lagom stretch.
Det blir samma färg som original, gillar stuket med antracit mot svart bil, hittade färgkoden via Polestar på Swedespeed så jag hoppas det blir rätt. Via jobbet finns absolut ingenting om de här fälgarna, som att de aldrig fanns.
Dom fälgarna sitter som en smäck på svart bil :-)
Kör med dom på vintern och varje gång det är dags för sommarfälgarna kommer tankarna på omlackering till antracit eller liknande där också...
  • 1
  • 1109
  • 1110
  • 1111
  • 1112
  • 1113
  • 1845

Jag har precis bytat batteriet och felsöka (u[…]

Instrumentpanelen visar konstant -45 grader, har h[…]

Om kriget kommer...

Visst, när vägarna blir förstö[…]

Har förberett med att beställa mjuka mat[…]