Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

#1307551
joel80 skrev:
jolerius01 skrev:Jag försökte få in den i tibber, men får ingen kontakt med boxen säger den :(

Skickat från min SM-N950F via Tapatalk
Sitter den illa till för mobiltäckning?
Nej den sitter väldigt bra till. Borde inte vara några problem. Den har fått uppdateringar utan problem innan.

Skickat från min SM-N950F via Tapatalk

#1308920
Är det någon här inne som kan förklara varför tibber appen säger att jag laddat 16 kWh under april när bilen bara har förbrukat 9 kWh vid körning mellan sista mars och idag ?!
Trodde man kunde lita på tibber appen men känns inte så och har känt så sen dag 1.
#1308971
joel80 skrev:Har du kört värmare på el?

Var ser du hur mycket den har laddat? Jag ser ju förbrukningen.. Men det är ju hela mitt hus förbrukning.

Kan du ge en screenshot?
Nope inte nyttjat något alls förutom körning. Och kollar jag min körjournal har jag förbrukningen på el och sen i appen ”laddning i månaden” totalt skall min bil ha laddat 333 kWh sen mitten februari till idag. Rimligheten i det är = 0 med tanke på att jag bara kört 180 mil med bilen och då är det ca 70 liter bensin som gått.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

@Albireo , På -05:a måste man vä[…]

Strålkastarglas (plast) fix

Hur har det gått?

Framhjulslager V50

Ford Focus / Volvo C30/s40/V50 (och C70?) är […]

Har ett dimljus som är ngt för högt[…]