Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av p1ngwin
#1270183
Perra83 skrev:S001 är riktigt bra faktiskt! Har haft en uppsättning 19" men kör nu på Michelin PS 4S men väljer säkert S001 igen eller en nyare modell eller kanske Nokian.
Ja jag har kört på S001 innan också men dock i 18" och jag var nöjd med dom. Än så länge är det absolut inget och klaga på :) Ja Michelin pilot sport 4S har man hört gott om :)
Användarvisningsbild
av p1ngwin
#1281250
Lackade om den gråa ramen vid diffusern, tycker det smälter in bättre :-)

Före:
Bild

Efter:
Bild

Har gjort vinterhjulen klara i veckan. Tvättade och lätt polerade samt lagt lackskydd på dem samt monterat på nya Gislaved Nordfrost 200 dubbat. Lagt i gummimattorna i veckan också så man är redo för vintern :-D
Användarvisningsbild
av Micce1980
#1281374
Tycker faktiskt båda är snygga men mer sportig nu :) Kul med nya idéer
Användarvisningsbild
av fjohan82
#1281388
När jag ser det där blir jag mer och mer lockad att montera Polestar-avgas-kittet på min kärra... :-)
Användarvisningsbild
av p1ngwin
#1302713
Ett tag sen man uppdaterade. Har hunnit serva bilen bilen och rensat bagage luckan från emblem. Milen tickar på, har nu rullat ~4300. Börjar bli sugen på skifta till somarhjul men får vänta någon vecka till trotts varit metrologisk vår här i Skåne ett tag nu. :-D

Så här blev det :-) + några bonus bilder.

Bild
Bild
Bild
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9

finns det någon säkring till elbackspeg[…]

Funka dom innan bytet? Funkar inte i min heller s[…]

Mellanöl. (det var vår en[…]

Den är väl kass? Dags att byta..