- lör 02 mar 2019, 17:49
Idag blev det påfyllning av spolarvätska (tömma slattar som tog plats) och en liten tur till Örebro och Västerås. En lagom tripp i det fina vädret, som även innebar öppen taklucka för första gången i år
Nu är dock bilen lika dammig som innan tvätten igår...
Mellan Västerås och Enköping körde jag om detta ekipage från Iran, inte varje dag man ser det här i Sverige. Bilden är en skärmdump från dashkamerans inspelning.
Micce1980 skrev:Exakt! SBP har dessutom röda tider eller vad det kallas, ytterligare lite lägre priser...fjohan82 skrev:Spolade av bilen på vägen hem, efter denna veckan var den mest dammig.Ja det nu har jag nog fått från samtliga :) Vad de inte vet är att jag har 50 meter till en svensk bilprovning från jobb, SBP är dessutom billigare
Väl hemma låg ett brev i brevlådan från bilbesiktningsföretag nummer två.
Undra hur många fler brev som hinner komma företag som utför denna tjänst innan det är dags att boka en tid...![]()
Pollen och damm just nu ja, imorgon blir det rosa sås på lacken men fick iaf utblåset polerade idag

Idag blev det påfyllning av spolarvätska (tömma slattar som tog plats) och en liten tur till Örebro och Västerås. En lagom tripp i det fina vädret, som även innebar öppen taklucka för första gången i år

Nu är dock bilen lika dammig som innan tvätten igår...

Mellan Västerås och Enköping körde jag om detta ekipage från Iran, inte varje dag man ser det här i Sverige. Bilden är en skärmdump från dashkamerans inspelning.
Volvo V60 D4 MY17 aut. BSR Steg 1+, Summum, Electric silver, Polestar chassi/optimering, 19" Bor, H/K mm...