Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

#1298573
Jeg fikk installert VIDA 2014D på andre forsøk på en Lenovo ThinkPad X1 med Win 10 Pro. Oppløsningen på skjermen (anbefalt) er 3840x2160. Tekst i skjermbildet i VIDA blir tildels uleselig fordi teksten blir veldig liten. Feks ved innlegging av Vehicle Profile, så er Communication Tool nedtrekksmeny nesten umulig å lese (selv med briller). Jeg har skalering av tekst til 250%, som også er anbefalt.
Har noen andre opplevd samme problem? Hvilken oppløsning og skalering er VIDA laget for?
#1300692
Jeg har fått min installasjon til å virke, og har med oppløsning 1200x800 et normalt skjermbilde. Men jeg klarer ikke å lese diagrammer etc. Jeg har sjekket at IsoView er installert og kjører. Men jeg ser at det er registrert en feil ved utpakking av programvaren min: CRC-feil i "VOLVO VIDA 2014D\DB\imagerepository_Data.MDF" Filen er ødelagt. Kan dette være årsaken? Vil det være mulig å få denne filen far andre og legge inn direkte?
#1300705
Det ser ut til at image repository ble kopiert med størrelse 3 333 056 kB i min Win 10 installasjon, men jeg vet ikke om filen er skadet. Feilen ved utpakking ble registrert da jeg prøvde å pakke ut og installere på en annen PC (med Win 7)
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 15
Backkamera problem

Har inte en aning om vad för typ av kamera el[…]

Inte något svar på din fråga, me[…]

@Xc60pearl , Se om du kan få tag i en d&oum[…]

Beställde nya ok, slangar och glidbultar bak.[…]