Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av gubbstrutt
#1000344
Pettson jag är säker på att du kollar här ibland fortfarande.
Senast redigerad av 1 gubbstrutt, redigerad totalt 0 gånger.
av blådåren
#1000455
Va faan "pettson" ..
Du var ju den ende som klarade av jämte mej att hålla "hata biltema" stången , då dom flesta "felen" beror på monteringen !.

Ska du lämna mej ensam att "hålla flaggan" ???..
av Libbe
#1299831
Pettson var ju Forumets "Lexikon" :-D :-D Alltid klockrena svar!!
Undra om han inte jobbade/jobbat på Volvo??? Eftersom han kände till mkt "knep" ??

Jag saknar honom :-( :-(
Användarvisningsbild
av vetten
#1299856
Har för mej att han ledsnade på alla påhopp som han fick ta emot av en del "troll" här på forumet så han tackade för sej vilket var en stor miss för detta forum :-(
av Libbe
#1299860
vetten skrev: sön 17 feb 2019, 19:43 Har för mej att han ledsnade på alla påhopp som han fick ta emot av en del "troll" här på forumet så han tackade för sej vilket var en stor miss för detta forum :-(

Djääävla tandtroll :-(
Användarvisningsbild
av SvenB
#1299861
Det är inte bara "pettson" som tackat för sig. Även signaturen "Carman" har ju tackat för sig. Båda fick ju slåss verbalt med "messerschmittar" som trodde sig veta bättre. Tråkigt för alla hemmeckar som fick sååå mycket hjälp.
Användarvisningsbild
av Perra83
#1299881
pettson va klockren!
Han lödde i en sockel i styrboxen och stoppade i ett Autotech steg 3 chip i min första 854 Turbo -95. Jag och en polare va hem till honom och det är väl 15år sedan. Samtidigt hängde förardörren lite så nedre gummilisten på förardörren kom i kläm. Jo då han justerade dörren samtidigt.
Tror inte att han jobbade på Volvo utan var nog självlärd eller nått.
av Libbe
#1299897
-Jaaaa Carman känner jag också till! Nu när det nämner det.......... :-)

Skööna kisar var det iaf

Men väl saknade

Utsvängda byxor

Slipa med tandkräm. Polera med wax sedan. Det[…]

Det funkar väl utan gummi också. Jag […]

Ingenting. Det va låååå&ar[…]