Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Camillaandersson
#1298533
Hej!
Kanske en konstig fråga men undrar.

Har min V60 på skadeverkstad för att laga och lackas om bak.
Under helgen var den på lack.
Har kunnat följa den i voc appen på karta och under hela helgen har det stått ” bilen används” med blått fönster längst upp (iPhone) och att det inte går att spåra när bilen används.
Samtidigt stod det förarfönster nere och vänster dörr öppen (vänster dörr lackades om).

Såg inte att trippen dragit något så dom har väl inte kört runt den en hel helg??

Eller blir det något knas om dom bryter batteriet?

Hoppas nån har svar.
Tack på förhand
Användarvisningsbild
av fjohan82
#1298536
Camillaandersson skrev: mån 11 feb 2019, 18:55 Hej!
Kanske en konstig fråga men undrar.

Har min V60 på skadeverkstad för att laga och lackas om bak.
Under helgen var den på lack.
Har kunnat följa den i voc appen på karta och under hela helgen har det stått ” bilen används” med blått fönster längst upp (iPhone) och att det inte går att spåra när bilen används.
Samtidigt stod det förarfönster nere och vänster dörr öppen (vänster dörr lackades om).

Såg inte att trippen dragit något så dom har väl inte kört runt den en hel helg??

Eller blir det något knas om dom bryter batteriet?

Hoppas nån har svar.
Tack på förhand
Har du körjournalen aktiv? Då kan du se om bilen har varit på äventyr, vilket jag betvivlar...
Trippen borde också reagerat på om bilen har rullat, precis som du säger.

Förmodligen har bilen stått öppen och med rutor nervevade på grund av jobbet.
#1298541
Har inte körjournal arkiverat.
Reagerade bara på att det stod ”bilen används” men nej, trippen har inte ändrats .
Tror väl såklart helst inte heller att den rullat runt en hel helg men klart lite oro gnager.
Dräneringen till panoramataket v90

Har för mig jag har sett här i forumet. […]

Har inget vinande ljud i min V60 T8 2022 eller i f[…]

Löste sig. Tydligen hade förre ägar[…]

Foliera mittkonsolen V60

hehe ja så är det, pengarna rinner iv&a[…]