Bilvård, lackering, däck, fälgar, styling och väghållning diskuterar vi här…

Moderator: Moderatorer

av baggen
#1298318
Tjo. har varit på jakt efter en snygg add on spoiler till min V60. Såg att Polestar har en två delad svart add on som skulle passa. Det är den som antagligen har art nr 31454480. Hittar den dock inte som tillbehör hos volvo. Någon som vet om den fortfarande finns och vad den i så fall kostar. Men det är bara de två svarta hörn bitarna jag är intresserad av. :-)
Användarvisningsbild
av StefanN
#1298325
Har du bara kollat volvos hemsida förstår jag om du inte hittat nåt, dom är ju inte ett dugg intresserade av att sälja via nätet.
Det är dessa du söker? Som sagt bara knalla in och se vad dom ska ha hos ÅF.
image.png
image.png (1.06 MiB) Visad 1370 gånger
av baggen
#1298328
Tack för svaret StefanN. Det är precis de på bilden jag menar. Ska kolla med ÅF till veckan. Lite lagom styling tycker jag. 👌
av baggen
#1298476
Kollade priset på Polestar add on vingarna hos ÅF idag. 4249:- vil de ha. Är det värt det?? Tja kanske. Tycker de är rätt snygga. Passar bra till andra svarta detaljer som jag har på bilen.
av baggen
#1298556
Jo jag såg den på ebay. Halva priset. Men jag har inget paypal konto eller erfarenhet av att handla utomlands överhuvudtaget. Känns tryggare om än dyrare att handla av min ÅF. Är det dessutom något fel på prylar är det ju lättare att åtgärda det i så fall. Men som sagt det är enormt stor skillnad i pris på tillbehör överhuvudtaget om man handlar utanför Sverige. Har nog bestämt mig för att lägga en beställning hos min ÅF.
av baggen
#1298723
Polestar add on bakspoilern är beställd hos min ÅF idag. Fick faktiskt lite rabatt och löfte om öppet köp om den inte passar som den ska. Riktigt schysst

De sista åren skippade Volvo "äkta[…]

Uppföljning mjukvara 2024

Tänk den dag det kunde bli så att bilt[…]

Blev byte av samtliga filter och ny olja igå[…]

Ex30 leveranstid

Snygg! Fina bilder