Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Hertsh
#1291792
popnit skrev:Jag fick ca 9% på bil och tillbehör.
Slutpriset blev 665000:-
Antar att du med det priset lagt in B&W. Det är i princip det enda jag lämnat ute. Jag kör med HK istället. Dessutom stannar jag med 18" på hjulen för jag tycker det räcker på sommar och vinter, eftersom de fälgar de har tillgängliga är snygga.
Användarvisningsbild
av Dazed79
#1291845
thomasDu skrev:ÅF i Malmö, Jägersro.
På Robert?

Är konfiguratorn inte fungerar just nu?
av mh00811
#1291849
Hej,
Företaget jag jobbar åt har med ramavtal 20% rakt av på bil och tillbehör oavsett modell eller erbjudande.
Går ej att köpa bilen privat till det priset, när jag kollat och jämfört så landar jag på 10% på bil och tillbehör. Går nog att förhandla lite till på tillbehören.
av LOTEZ
#1294447
@zandman och @Hertsh. Skicka PM med ALLT i er spec. Kan se om jag kan trolla. "Känner folk som känner folk" :) Kan ni tänka er åka ett par mil ifrån er hemvist för leverans?
av Hertsh
#1294520
LOTEZ skrev:@zandman och @Hertsh. Skicka PM med ALLT i er spec. Kan se om jag kan trolla. "Känner folk som känner folk" :) Kan ni tänka er åka ett par mil ifrån er hemvist för leverans?
Tack! Jag har bytt inriktning eftersom frugan hellre vill sitta högre o barnen inte gillar baksätet i V60. Blir en XC60 T8 istället. Cirka 100' till vilket gör att vi väntar lite till för att utöka budgeten innan vi slår till. Kanske hör av mig när det blir dags om någon månad eller så.
av dfa
#1294524
mh00811 skrev:Hej,
Företaget jag jobbar åt har med ramavtal 20% rakt av på bil och tillbehör oavsett modell eller erbjudande.
Går ej att köpa bilen privat till det priset, när jag kollat och jämfört så landar jag på 10% på bil och tillbehör. Går nog att förhandla lite till på tillbehören.
ÅF som i företaget? Har hört att de har avtal med 20% så det finns säkert andra också.
av oykkh
#1294707
Hej. Tog en offert idag på en v60 T8 plug in hybrid inscription. Har den inte pilot assist?? Det finns inte med under utrustning? Är det i ngt paket?
Hylsan i vinkel vx

Hm låter som man måste plocka ner l&a[…]

Var på Biltema och köpte nytt avgassyst[…]

tvillingkort till ditt befintliga abb, det har jag[…]

V90-fälgar på V60

Är det med 255/35-20 ? Har själv en v6[…]