Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av askeladden635
#1285829
Försöker öppna appen men får upp en inloggningsbild som säger "nätversanslutningen förlorades". Har utmärkt nätverk. Någon som varit med om det förut? Typiskt när man vill starta värmen :x
Användarvisningsbild
av sura56
#1285830
Det blev samma här, aldrig sett det förrut, säkert bara tillfälligt
Användarvisningsbild
av Dex
#1285839
Skulle misstänka att de startat om hela VOC systemet efter åtgärd av div buggfix och då har vi blivit utloggade från systemet.
Hoppas de har fixat det att visningen av värmaren var igång fastän den gått klart.
Användarvisningsbild
av Dex
#1285843
Kan hålla med om dålig tajming.
Skulle starta värmaren innan jag skulle hem från jobbet och man var utloggad. :-o
Användarvisningsbild
av SebSE
#1285955
Verkar inte fungera fortfarande. Lite snö och kyla i Sverige sen rasar Volvo on Call.

Återkommande fenomen denna årstid känns det som. Och inte så "premium" av Volvo. :bored:
av Daviddd
#1285959
SebSE skrev: ons 12 dec 2018, 08:46 Verkar inte fungera fortfarande. Lite snö och kyla i Sverige sen rasar Volvo on Call.

Återkommande fenomen denna årstid känns det som. Och inte så "premium" av Volvo. :bored:
Jag hade ett avbrott i går men sedan igår kväll har det fungerat bra för mig, så även nu.
av stevvee
#1285963
Vissa verkar ju ha mer problem med on Call än andra. Och dom verkar ju även ha mer problem med bilen än andra. Handhavande fel? Dåliga telefoner ? Eller bara rejäl otur? Min on call funkar utan bekymmer nu och imorse, igår förmiddag,dag men kvällen vet jag ej.


Skickat från min iPhone med Tapatalk
V70 startar inte (klickar)

Har fått hem en v70 d4 2011 som inte vill so[…]

Jag har svårt att hålla med om att en […]

Weber 32dir på en b20

Denna motorn är en utbytesmotor från vo[…]

Ny krängningshämmare och länkar bak[…]