Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

#1285453
Rillee skrev: tor 06 dec 2018, 23:35 jo det kan man tycka
Magnus-B skrev:Jag frågade i Sjöbo men dem kunde inte beställa likaså Bilia Jägersro.
Däremot hittade jag en kille på Bilbengtsson i Ystad som löste det efter lite letande.
Man har ingen returrätt på dessa så det kan vara därför dem inte vill beställa.
/M
Skumt, för jag beställde mina i sjöbo av min service tekniker
Stor mystik bland dessa ledlampor iallafall.
Mejlade med reservdelskillen i Sjöbo och han kunde inte få tag i dem.
Han frågade även service killarna och de rekomenderade att köpa på Mekonomen då ingen visste om dessa orginallampor.
#1285531
Magnus-B skrev: Stor mystik bland dessa ledlampor iallafall.
Mejlade med reservdelskillen i Sjöbo och han kunde inte få tag i dem.
Han frågade även service killarna och de rekomenderade att köpa på Mekonomen då ingen visste om dessa orginallampor.
Verkligen konstigt!? Jag ringde bara till min ÅF och bad dem ta hem 2st art.nr 31365548... Inga konstigheter alls!?
Sen var de iofs restade ett tag och då blev jag nervös att de inte skulle komma in igen (Volvo har nog inte räknat på att det skulle säljas några hundra sådana lampor i Sverige :-D ) så jag beställde även två stycken från skandix.de (lite dyr frakt där dock).
#1285579
Sådär ja... Nu skall jag bara få några minuter över så jag hinner skruva dit dom, men det ser ju bra ut!

Bild
#1287302
god morgon. Jag ber om ursäkt för att min svenska inte är bra 😊
Frågan är på grund av de svala skyltarna. Jag frågade i mitt garage, sade han; det är efterskott som väntar på volvo sverige. känner någon av er nuvarande status så att jag kan berätta för mitt garage? tack för din hjälp. hälsar Stefan
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 9

Jag har svårt att hålla med om att e[…]

Slutsteg original

Slutsteget, som är aktivt, sitter på ba[…]

Dagens ungdom

Johnnype är en hjälte https://www.jagrul[…]