- tor 30 aug 2007, 10:38
Jag kan bara beklaga att jag TILLS VIDARE,
endast har dessa scannade dokument.
Jag har just idag (1 sept) mailfrågat Intertek och bett dom bekräfta att dom åtminstopne är äkta och helst bett dom ge access via nätet till originalen.
Tills vidare får ni väl då nöja er med mina, Foffes, vettens m.fl. blandade lovsånger!
Fortfarande gäller VAD...hindrar dig att SJÄLV testa.
Finns ingen MÄRKBAR förbättring, kommer knappast officiella testresultat att få dig köpa produkten, eller hur!
Vi är ju nu flera som bevisligen inte havererat ngn motor, eller visat på andra problem ÖVERHUVUDTAGET!
Alltså gör som Foffe, vetten m.fl. släpp ett mail till [email protected]
och se själv VAD som händer, med din bilmotor, miljön och din plånbok!
3 x succes
Jag testade att tända eld på en liten flisa av kapselmaterialet.
Brann med lugn stark låga och ett litet GNISTREGN inuti lågan.
Jag tolkar detta som att det är just detta gnistregn (troligen järnoxiden) i cylindern som "tänder&förbränner" bränslet snabbare = högre moment, hk och fullständigare förbränning.
Skulle vara intressant att se om ren järnoxid brinner på liknande sätt.
Någon som vet?
Mvh /B
Addekarlsson skrev:Ett seriöst oberoende testorgan lägger inte upp scannade sidor på geocities, dom lägger upp ren fakta på sin egen hemsida. Så tyvärr, dom där scannade bladen säger mig ingenting, eftersom jag som vanlig konsument inte vet hur äkta dessa papper är ännu.En mycket bra kommentar Adde.
Jag kan bara beklaga att jag TILLS VIDARE,
endast har dessa scannade dokument.
Jag har just idag (1 sept) mailfrågat Intertek och bett dom bekräfta att dom åtminstopne är äkta och helst bett dom ge access via nätet till originalen.
Tills vidare får ni väl då nöja er med mina, Foffes, vettens m.fl. blandade lovsånger!

Fortfarande gäller VAD...hindrar dig att SJÄLV testa.
Finns ingen MÄRKBAR förbättring, kommer knappast officiella testresultat att få dig köpa produkten, eller hur!
Vi är ju nu flera som bevisligen inte havererat ngn motor, eller visat på andra problem ÖVERHUVUDTAGET!
Alltså gör som Foffe, vetten m.fl. släpp ett mail till [email protected]
och se själv VAD som händer, med din bilmotor, miljön och din plånbok!
3 x succes

Jag testade att tända eld på en liten flisa av kapselmaterialet.
Brann med lugn stark låga och ett litet GNISTREGN inuti lågan.
Jag tolkar detta som att det är just detta gnistregn (troligen järnoxiden) i cylindern som "tänder&förbränner" bränslet snabbare = högre moment, hk och fullständigare förbränning.
Skulle vara intressant att se om ren järnoxid brinner på liknande sätt.
Någon som vet?
Mvh /B