Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Lockis
epostaren skrev:Japp, på torsdag är det dags. Stannade tiden just nu eller vad hände
Jag lovar dig, inget är så långsamt som dem sista 48h :P Jag var dessutom billös i 72h innan jag fick hämta min. Livet blir mycket mer komplicerat utan bil :-o
av Bimsen
Mackan_GBG:
Där har varit erbjudande på automat till halva priset i oktober. Så nu är det normal priset på T5 igen.
Användarvisningsbild
av epostaren
Har precis hämtat min för ett par timmar sedan. Imorgon blir det en ordentlig tur för att se hur den verkar. Första intrycket är att den här bilen är riktigt bra med T5 motorn. Har bara provkört med D4 motor innan, men oj vilken skillnad till T5:ans favör. Foton kommer senare om någon är intresserad...
av Lockis
epostaren skrev: tor 15 nov 2018, 20:38 Har precis hämtat min för ett par timmar sedan. Imorgon blir det en ordentlig tur för att se hur den verkar. Första intrycket är att den här bilen är riktigt bra med T5 motorn. Har bara provkört med D4 motor innan, men oj vilken skillnad till T5:ans favör. Foton kommer senare om någon är intresserad...
Grattis till bilen!
Bilder är obligatoriska ;-)
Användarvisningsbild
av epostaren
Bild Första turen med nya bilen till golfrestaurangen. Bilen är naturligtvis smutsig redan, he he.
Bilagor
file1.jpg
file1.jpg (93.26 KiB) Visad 638 gånger
Användarvisningsbild
av fjohan82
epostaren skrev: fre 16 nov 2018, 19:23 Bild Första turen med nya bilen till golfrestaurangen. Bilen är naturligtvis smutsig redan, he he.
Stiligt, grattis till fina bilen! :-)
av Lockis
epostaren skrev: fre 16 nov 2018, 19:23 Bild Första turen med nya bilen till golfrestaurangen. Bilen är naturligtvis smutsig redan, he he.
Grattis till bilen!

Haha, förstår precis hur det känns med smutsig bil. Har nog tvättat min 3 gånger på 8 dagar :-D
Användarvisningsbild
av Ted68
Är lite nyfiken på komforten och ljudnivån inne i bilen när man kör jämfört med gamla V60.
Nån som har haft den gamla V60 och den nya modellen typ :)
Gäller inte bara T5 då.
Användarvisningsbild
av epostaren
Tack för alla grattis 😊 T5 motorn är riktigt skön och dynamiska LED belysning är superb...
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 19

Bokade förra veckan kunskapsprov efter att lu[…]

Äkta Roundup fixar det enkelt.... var sä[…]

Byta tändningslås

Du skall kunna byta låset mot ett nytt, l&ar[…]

Jag köpt hem Mcase-säkringar för […]