Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

#1275095
Kom en uppdatering idag, lika strulig som vanligt att installera - min hängde på 41% i en halvtimma...
Enda synliga jag hittat är att det tillkommit en hjärtknapp i uppspelningsvyn som motsvarar + i tidigare versioner. De andra knapparna har också ett lite annorlunda utseende.
Kunde inte direkt säga annars att den funkade bättre än förra versionen.
#1275233
Märkte en förbättring.
Tidigare om man körde blanda på en spellista så fortsatte den när man återkom på eftermiddagen att spela i ordningen som listan var i.
Nu fortsätter den att blanda.

Fastnade i 10 minuter

mvh
agron
#1275256
Min uppdatering hängde sig totalt och skärmen blev svart (sannolikt någon form av omstart).

Inget hjälpte, så jag fick avinstallera och ladda ned på nytt. Då hängde sig inte installationen överhuvudtaget. :-)

Om du vill avinstallera måste du först stänga appen. Det gör du till exempel genom att välja "läge radio".

Känns lite struligt detta men med "våtvarmt omslag" fungerar det och när väl appen är installerad och fungerar är det ju grymt bra. 8-)

Henry
#1276541
Min Spotify har fungerat hyfsat fram till att den uppdaterade sej för några dagar sedan, nu har den fastnat på 43% eller något sådant. Dessutom dog hela Sensus systemet tillfälligt och startade om sej. INGEN Spotify uppdatering har fungerat smärtfritt för mej. Ibland när bilen stått över natten kan "hängningen" släppa och nästa gång man startar om systemet kan uppdateringen ha gått in... :bored:
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9

Polering sedan 2k lack EX: LÄNK-->https[…]

31360098 heter länken ifall nån undrar.[…]

Kombi är alltid bra att ha :-) Man vet aldri[…]

Det är inte bara det. Hela D5T5 består […]