Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av SebSE
#1274640
Jallemet skrev: sön 14 okt 2018, 09:37 Funderar på att gå ut och ge den en spark i moderkortet, voc har inte uppdaterat sig sedan 18:30 igår och bilen "är kvar" på annan ort. Bild
VOC har med jämna mellanrum lite strul.... Tyvärr....
#1274675
1000 sidor och snart 10.000 inlägg hörrni! ;)

Då var mitt vinterhjulsproblem löst. Inte vad jag initialt ville ha då 21"arna jag suktat efter ett tag var mer tilltalande. Men man kanske borde vara realistisk också samt att sambon pekade faktiskt ut dessa 20" Ixion IV i tillbehörskatalogen när vi skulle beställa bilen, så hon var ju inte svårövertalad här. Lägger istället siktet på 21"arna till sommar. Nu kan det gärna få bli vinter! Skodda med Hakka R2.
Bild
#1274717
grillchips skrev:1000 sidor och snart 10.000 inlägg hörrni! ;)

Då var mitt vinterhjulsproblem löst. Inte vad jag initialt ville ha då 21"arna jag suktat efter ett tag var mer tilltalande. Men man kanske borde vara realistisk också samt att sambon pekade faktiskt ut dessa 20" Ixion IV i tillbehörskatalogen när vi skulle beställa bilen, så hon var ju inte svårövertalad här. Lägger istället siktet på 21"arna till sommar. Nu kan det gärna få bli vinter! Skodda med Hakka R2.
Bild
Var det hjulen som kom ut i nacka? Blev nästan lite sugen själv Bild
#1274719
@TommyP86, Stämmer! Inte helt felfria tyvärr men helhetsintrycket är bra. Fick ner priset lite för snabb och smidig affär. ;)
#1274723
Alright, skönt att ha fått det fixat förstår jag. Har extrem bevakning på ixion, skulle vilja ha tag på ixion 5 till v60in nämligen. Missade ett nytt 19” set förra vintern, så har haft lite ågren över det ända sen dess, inte kommit ut EN enda uppsättning efter det...
Man får väl köpa en bil med de på istället

Själv har man tvättat upp både min och tjejens bil. Det var nog sista sucken innan vinterhjul antar jag, som man längtat...
#1274729
grillchips skrev: sön 14 okt 2018, 19:42 @TommyP86, Stämmer! Inte helt felfria tyvärr men helhetsintrycket är bra. Fick ner priset lite för snabb och smidig affär. ;)
Det är här man gör bra affärer! ;-)
De ser ut att sitta som gjutet, snyggt! :-)
#1274732
@TommyP86, plötsligt händer det, jag lovar! :D
@fjohan82, tydligt det. ;) Men jesus vilken trafik... Saknar inte att köra på den sidan av stan.
Hoppas de sitter lika bra monterade sen som de ser ut att göra, men skönt att ha hjul hemma nu ifall vädret gör en tokvändning.

Har även fått en kanondeal på toning av rutor, så i början av nästa år eller framåt våren slår jag nog till på det.
#1274745
grillchips skrev: sön 14 okt 2018, 20:16 @fjohan82, tydligt det. ;) Men jesus vilken trafik... Saknar inte att köra på den sidan av stan.
Hoppas de sitter lika bra monterade sen som de ser ut att göra, men skönt att ha hjul hemma nu ifall vädret gör en tokvändning.
Så sant, det ligger väl snö en vacker dag när man vaknar.
Ja, varje dag är en trafikinfarkt... Det går inte att köra här utan att först ha tittat över hur trafikflödet är för stunden. :bored:
Hela helgerna, när folk är lediga, är det rusningstrafik. :bored:
Betydligt lugnare dagtid i veckorna när folk jobbar.
Jag brukar köra omvägar för att slippa köa, hellre på rull än att stå still...
  • 1
  • 998
  • 999
  • 1000
  • 1001
  • 1002
  • 1845

Ingenting. Det va låååå&ar[…]

Uppföljning mjukvara 2024

Upptäckte ytterligare en ny egenskap med mjuk[…]

De nya "linserna" från VParts (sp&[…]

Weber 32dir på en b20

Det är ju bara att prova. Har bara den motorn[…]