Moderator: Moderatorer

#1273865
De flesta bildproblemen bör vara lösta vid det här laget, jag tippar på det ovanliga formatet.
#1273875
Säkert för att live photo är påslaget. Alla andra forum och så vidare kan konvertera, jag får för mej att det borde vara genomförbart att få det att fungera. Det fungerade innan stora uppdateringen iaf.
#1273878
Annars är det smidigt att använda ett program som heter Puush. Finns till både dator och mobil. Laddar upp bilder till ditt konto på deras server också får du en länk direkt som det bara är att klistra in.
#1273881
Jag har upplevt enstaka problem med uppladdning via Tapatalk, men det verkade bara ha varit tillfälligt.
Ni som fortfarande har problem, släng gärna ett inlägg i den här tråden (och gärna med utförlig beskrivning för eventuell felsökning):
viewtopic.php?f=37&t=143530
#1273890
joel80 skrev: mån 08 okt 2018, 07:25 Oj.. Så varmt vatten vågar jag inte köra högtryck med. Då kan man ju paja lacken..

https://bilvardskungen.se/vaske-bilen-varmt-vann/
Tack för länken..
Har gjort så med många bilar o aldrig förstört lacken.
Håller på bra avstånd då alla riktiga högtryckstvättar kan blåsa av lacken.
Enda incidenten jag varit med om var när det tvättades på vintern, vindrutan sprack.
Däremot är jag av med alla vaxrester förra ägaren lyckats få till lite överallt.
Men ja jag skruvar nog ner värmen lite till nästa gång.
#1273891
fjohan82 skrev:Som ett barn på hjulafton har jag bytt till Volvos egna LED-moduler till skyltbelysningen, som jag hämtade i morse.
327:- fattigare, men skenet från dessa är ljusare (inte lika blått) än vad modulerna från Hova och Vparts avger. Dessutom är det bara två "LED-enheter" i Volvos, så det är inte lika intensivt ljus.
Dock väldigt svårt att via bild ge en rättvis spegling av skillnaden.
Nöjd! :-)
Är dessa moduler bolt on på v70 -14 också tro?
  • 1
  • 994
  • 995
  • 996
  • 997
  • 998
  • 1845
Weber 32dir på en b20

Denna motorn är en utbytesmotor från vo[…]

Ny krängningshämmare och länkar bak[…]

Fälgar och däck till t.ex. 850. 8,0X17 […]

Givare i kylaren hoppar ur

FD157206-43B1-4472-AD81-D6770C3D768F.jpeg Hej! 9[…]