Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av TommyP86
#1273833
Schmoyoho skrev:
Är skenet som på 90-serien? För isf är jag mycket intresserad. Jag vill ha vitt ljus, inget blåstick och absolut ingen markbelysning bakom bilen som mig veterligen exakt alla tredjepartskit med LED ger. För egen del får du gärna ta någon bild ändå om du ids, även om det inte är helt rättvist.

Är artikelnumret (31365548?) för en sats eller per styck?
Det är per st.
Ljuset är som 90-serien, förmodligen samma led, men avståndet mellan insatserna är annorlunda på 90 och våra bilar, så det blir nästan svagare. Har bilder men orkar inte bråka med forumet som vägrar ladda upp vi tapatalk, och webbläsare känns lite 2002 Bild
#1273846
TommyP86 skrev: tis 09 okt 2018, 18:37
Schmoyoho skrev:
Är skenet som på 90-serien? För isf är jag mycket intresserad. Jag vill ha vitt ljus, inget blåstick och absolut ingen markbelysning bakom bilen som mig veterligen exakt alla tredjepartskit med LED ger. För egen del får du gärna ta någon bild ändå om du ids, även om det inte är helt rättvist.

Är artikelnumret (31365548?) för en sats eller per styck?
Det är per st.
Ljuset är som 90-serien, förmodligen samma led, men avståndet mellan insatserna är annorlunda på 90 och våra bilar, så det blir nästan svagare. Har bilder men orkar inte bråka med forumet som vägrar ladda upp vi tapatalk, och webbläsare känns lite 2002 Bild
Att använda appar istället för mobilsidor känns lite 2015 ;-)
#1273847
Beställt 20 l olja för 600 spänn. Igen. Var bara nåt år sen sist men två egna service och en på brorsans bil så är det nog precis så det som är kvar av förra laddningen inte räcker till en service till och det är bara ett par hundra mil kvar dit.
  • 1
  • 993
  • 994
  • 995
  • 996
  • 997
  • 1845

Ingen såg det komma när hela huset &au[…]

Söker köpråd - XC90 V8

Gamla xc90is kan bli riktigt dyra att hålla […]

Om du bara vill fixa snabbt. Så polera med[…]

oki men den slangen har jag inte sett på min[…]