NYA Volvo C30, S40, V50 & C70 relaterade ämnen... OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av grillchips
#1269899
Det finns en bra tråd på Swedespeed som rör den produkten i P1-bilarna. Långt ifrån enbart rosor men alternativen till P1 är ju inte många.. Googla Swedespeed bluepower så bör du få resultat.
Användarvisningsbild
av grillchips
#1269914
Åhfasen. Helt missat det, men hoppas att de fixat alla barnsjukdomar som första modellen hade. Det är onekligen en snygg lösning men jag har svårt att se att det är värt 6700kr. Med det sagt, återigen, så är ju å andra sidan alternativen inte så många.
Finns det ingen diskussion om 990A i Swedespeed-tråden eller drog alla öronen åt sig när första modellen var så ostabil?

Om jag vore du så hade jag försökt ta reda på vad det är som faktiskt skiljer modellerna åt. Om det enbart är lite snabbare processor så hade jag dragit mig undan direkt, man vill ju att alla barnsjukdomar både kring hårdvara men framförallt mjukvara ska vara fixade.
Användarvisningsbild
av audia4avant
#1274248
Jag har efter många långa timmer lyckats få igång min BP-990A. Så fruktansvärt dåliga installations anvisningar följer med och har väldigt dålig kundservice till råga på allt. När jag skriver, få igång, menar jag att jag kan lyssna på radio, CD och använda blåtanden. GPS, DAB radio screening mirror o.s.v har inte lyckats med och kommer förmodligen inte heller göra det.😕
Användarvisningsbild
av snepo
#1274409
Kolla på Tereteknik.se. Köpte en enhet till min Merca,bra monteringsanvisningar. De hjälper även till om du får problem med inkoppling mm. Företaget ligger i Sverige. Jag gav 5990 med trådlös backkamera och 6 meter kabel till original slutsteg. Var nöjd med allt förutom radion som var dålig,men använde Tunein via app istället. Vet inte om de har till Volvo

De nya "linserna" från VParts (sp&[…]

Weber 32dir på en b20

Det är ju bara att prova. Har bara den motorn[…]

Strålkastarglas (plast) fix

Hur har det gått?

Framhjulslager V50

Ford Focus / Volvo C30/s40/V50 (och C70?) är […]