Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Micce1980
#1262730
Motorn gjorde du bra, men det där andra.... Nja passar kanske bättre med genomskinlig?

Finns det förresten inte någon form av original att sätta där, någon som kan flika in?
Användarvisningsbild
av Jim Profit
#1262740
Micce1980 skrev: ons 01 aug 2018, 19:40 Motorn gjorde du bra, men det där andra.... Nja passar kanske bättre med genomskinlig?

Finns det förresten inte någon form av original att sätta där, någon som kan flika in?
Håller med om att det inte är supersnyggt men jag ville främst säkerställa lite skydd, slår aldrig fel att passagerare är i med sina skor när de skall in och ut.
Användarvisningsbild
av Jim Profit
#1269043
Nästa vecka skall bilen äntligen börja användas efter nästan ett halvårs avställning.
Bilen har stått inomhus nyservad med ctek laddare och har varmkörts några gånger så jag hoppas det blir problemfritt när jag hämtar den nästa vecka och sen finns det säkert något jag kan pyssla med att förbättra. :-)

Har lite funderingar på att köpa en Telia Sense, någon som har erfarenhet av denna och kan ge ett omdöme?
av Schmoyoho
#1269206
Varför har den varit stående så länge? Har du kört den något? Lite nyfiken på hur moderna bilar klarar att vara stående, om de gör det bättre eller sämre än en äldre bil.

Angående tröskelskoningarna bak håller jag nog med om att jag hade nog hellre tagit något genomskinligt, inget jag hade velat accentuera så att säga.
Användarvisningsbild
av Jim Profit
#1269241
Schmoyoho skrev: tor 13 sep 2018, 16:15 Varför har den varit stående så länge? Har du kört den något? Lite nyfiken på hur moderna bilar klarar att vara stående, om de gör det bättre eller sämre än en äldre bil.

Angående tröskelskoningarna bak håller jag nog med om att jag hade nog hellre tagit något genomskinligt, inget jag hade velat accentuera så att säga.
Jag har en privatleasad bil som skall återlämnas i oktober, och eftersom det inte dräller av bensin XC70'is i "rätt skick" så passade jag på när rätt tillfälle dök upp, och det var skönt att i lugn och ro få fixa lite innan användning. Några månaders avställning klarar nog de flesta bilar, jag har haft sportbilar som stått hela vintrar och det har inte varit några problem så förhoppningsvis går det bra. :-)
Användarvisningsbild
av MartinS
#1273179
Jim Profit skrev:
Micce1980 skrev: ons 01 aug 2018, 19:40 Motorn gjorde du bra, men det där andra.... Nja passar kanske bättre med genomskinlig?

Finns det förresten inte någon form av original att sätta där, någon som kan flika in?
Håller med om att det inte är supersnyggt men jag ville främst säkerställa lite skydd, slår aldrig fel att passagerare är i med sina skor när de skall in och ut.
Jag köpte på biltema till min V40CC när jag hämtade den ny för tre år sedan. Sitter forfarande helt perfekt. Diskret och skyddar bra.

Bild


Härligt djup i lacken, ser riktigt bra ut!
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 16

Nya E-klass AllTerrain kanske? Ja jag gick fr&ar[…]

Weber 32dir på en b20

Har du en B20B ska det sitta dubbla SU, annars &au[…]

Jag syftar på resonemanget som somliga sl&a[…]

Kan det vara fel på vevaxelgivaren? Lå[…]