Moderator: Moderatorer

#1256076
Tankat och städat ur bilen inför morgondagens tripp till Köpenhamn. Kanske skulle man smörja in klädseln ikväll, det börjar bli dax...
Räknar med ca 150 mil över helgen, så tvätt får vänta tills nästa helg.
#1256130
Besiktat C70:n, blankt papper men "bra att veta", bägge fjäderbenlagringarna är det dags att se över. Den har gått drygt 24.000 mil och är 20 år så det är helt ok.

Mike
#1256257
Kört till Köpenhamn och använt hotellets parkeringsservice. Får se hur illa bilen ser ut på söndag vid hemfärden, brukar försöka undvika den typen av handräckning... 8-)
#1256259
fjohan82 skrev:Kört till Köpenhamn och använt hotellets parkeringsservice. Får se hur illa bilen ser ut på söndag vid hemfärden, brukar försöka undvika den typen av handräckning... 8-)
Hehe typ, sådant går bra med hyrbil men aldrig med ens egna.

Ser mot Köpenhamn härifrån så du får vinka lite, eller blinka jagrullar i morsekod ikväll med en lampa ;)
#1256268
Micce1980 skrev: fre 22 jun 2018, 16:05
fjohan82 skrev:Kört till Köpenhamn och använt hotellets parkeringsservice. Får se hur illa bilen ser ut på söndag vid hemfärden, brukar försöka undvika den typen av handräckning... 8-)
Hehe typ, sådant går bra med hyrbil men aldrig med ens egna.

Ser mot Köpenhamn härifrån så du får vinka lite, eller blinka jagrullar i morsekod ikväll med en lampa ;)
Lite så ja...!
Vinkar för fullt, sitter med en kall precis vid sjökanten :-)
#1256435
Monterat delbart drag p[ V60in.. Ganska enkelt skulle jag vilja säga..
Mycket irriterande dock att upptäcka när man startar bilen efter att monterat ihop att man får PDC ur funktion. Visst fasen, kontaktstycket till kofångaren glömde jag sätta ihop. :devil:
#1256440
mattish skrev:Monterat delbart drag p[ V60in.. Ganska enkelt skulle jag vilja säga..
Mycket irriterande dock att upptäcka när man startar bilen efter att monterat ihop att man får PDC ur funktion. Visst fasen, kontaktstycket till kofångaren glömde jag sätta ihop. :devil:
Heh!! Sådant är ju alltid uppskattande ;-)

Gött med delbart tycker jag med, behöver ju inte drag egentligen men detta stör ju aldrig
Användarvisningsbild
av GLIZ
#1256512
Nästan färdig med byte av packningar till grenröret. Packningarna vilar lite och ska dra muttrarna en sista gång om en stund. Då ska puffandet va borta helt. Drog muttrarna för några veckor sedan men puffet va kvar men hade blivit lite mindre.
S80/02

Skickat från min SM-G930F via Tapatalk

  • 1
  • 951
  • 952
  • 953
  • 954
  • 955
  • 1845
Uppföljning mjukvara 2024

Tänk den dag det kunde bli så att bilt[…]

Blev byte av samtliga filter och ny olja igå[…]

Ex30 leveranstid

Snygg! Fina bilder

Om du vill att bilen skall ha Volvo original halva[…]