Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

#1255835
salmonsalar skrev:Klar försämring juu.
Kan inte lägga till låtar Som spelas till lista längre.
Kan inte söka på låtar eller album när man spelar upp en artist längre.
Värdelös uppdatering.

Skickat från min SM-G955F via Tapatalk
Fast det har jag aldrig kunnat göra. Har spellistor i mobilen som jag delar med bilen och för att lägga till måste det göras i mobilen. Skapa listor etc i bilen har jag inte lyckats hitta någon meny för.
#1255840
Som salmonsalar skriver:
Var har + knappen för att spara låtar till biblioteket tagit vägen, den som tidigare fanns i ”spelas just nu” nu går det inte att spara låtar man gillar! Och de andra knapparna i samma vy för att välja artist eller låt har också försvunnit.
#1255910
philipsguy skrev:Som salmonsalar skriver:
Var har + knappen för att spara låtar till biblioteket tagit vägen, den som tidigare fanns i ”spelas just nu” nu går det inte att spara låtar man gillar! Och de andra knapparna i samma vy för att välja artist eller låt har också försvunnit.
+ knappen är borta 🤬
#1256035
Hur menar ni med mycket snabbare? Tar fortfarande flera minuter att den ska ladda och 4-5 innan musiken börjar.. :bored:
#1256091
Så, nu har jag testat.
Först fastnade min på 43% av installationen också varpå jag sen behövde lämna bilen. Intressant att den vid nästa uppstart inte ville låta Spotify öppna överhuvudtaget. Fick felmeddelande om att installationen hade avbrutits, "ja det vet jag" tänkte jag och ville installera på nytt - men den optionen fanns inte. Och precis som tidigare så är Avinstallera vid Spotify-appen gråad så jag kunde inte göra något.
När jag sedan skulle iväg igen, DÅ fanns uppdateringsfilen igen. Lika trögt vid 43% denna gång men nu skulle jag sitta lite längre i bilen så jag lät det bero. Efter en tio minuter så lossnade den och slutfördes. Initialt var appen snabbare men efter ett kort stopp vid Jula så åkte jag iväg igen och då var uppstarten seg som sirap - igen. Snark.
Det verkar också som att den nu defaultar något "startläge" vid varje uppstart, förr startade den i senast använd playlist...
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9

Tack för svaren! Har helt ärligt inte or[…]

Dakioso, Härligt det löste dig och du &a[…]

Justering Halvljus

Den bakersta är höjd, den främre ti[…]

XC70 - S80 och XC90 i ett?

Jag valde XC70 när jag köpte bil 2011, f[…]