Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

#1251241
Quant skrev:
Bravo skrev: tor 24 maj 2018, 18:57 Nu har min status ändrats till "På väg till din Volvohandlare" . Spännande detta och är hyffsat peppad.
Samma här... såg precis! Känns som våra bilar tillverkats efter varandra. :-)
Så det kan det vara =) kanske till samma ÅF tillochmed ? Rejmes i örebro för min del.
#1251242
slapshot33 skrev:
Bravo skrev: tor 24 maj 2018, 18:57 Nu har min status ändrats till "På väg till din Volvohandlare" . Spännande detta och är hyffsat peppad.
Den statusen har jag haft i drygt 2 veckor...man kan undra vad det är som tar sån tid.
Shit va drygt, vad tar sådan tid kan man ju undra!
#1251248
Bravo skrev: tor 24 maj 2018, 21:11
Quant skrev:
Bravo skrev: tor 24 maj 2018, 18:57 Nu har min status ändrats till "På väg till din Volvohandlare" . Spännande detta och är hyffsat peppad.
Samma här... såg precis! Känns som våra bilar tillverkats efter varandra. :-)
Så det kan det vara =) kanske till samma ÅF tillochmed ? Rejmes i örebro för min del.
Upplands motor, Stockholm... har din ÅF hört av sig om tidpunkt för leverans än? Min hörde av sig direkt för att boka in när bilen var färdigbyggd.

Håller tummarna!
#1251254
Quant skrev:
Bravo skrev: tor 24 maj 2018, 21:11
Quant skrev: Samma här... såg precis! Känns som våra bilar tillverkats efter varandra. :-)
Så det kan det vara =) kanske till samma ÅF tillochmed ? Rejmes i örebro för min del.
Upplands motor, Stockholm... har din ÅF hört av sig om tidpunkt för leverans än? Min hörde av sig direkt för att boka in när bilen var färdigbyggd.

Håller tummarna!
Nej, inget samtal än från ÅF. Kanske kommer snart då =)
  • 1
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 54

Polering sedan 2k lack EX: LÄNK-->https[…]

31360098 heter länken ifall nån undrar.[…]

Kombi är alltid bra att ha :-) Man vet aldri[…]

Det är inte bara det. Hela D5T5 består […]