- tis 24 apr 2018, 22:30
#1246445
Förr när dieselbilen inte var så vanlig hade de en plomberad km skatt mätare monterad i bilen har jag för mig.
Sen fick de betala skatt efter hur mycket man körde.
En sådan kan nog elbilarna säkert få inmonterad när majoriteten gått över till elbilar.(staten måste ju ha in lika mycket skatt som nu eller mer)
Just nu är det lockande och billigt att köra på el men hur länge?
Hur blev det med etanolen?
Jag tror inte att det blir problem med diesel eller bensindrift.
Kanske till och med blir billigare totalt framöver.
Tänk hur det är med mobiltelefoner som är 5 år gamla med dåligt batteri?
Vem vill köpa en sådan?
Kan det bli liknande med el-bilen?
Sen fick de betala skatt efter hur mycket man körde.
En sådan kan nog elbilarna säkert få inmonterad när majoriteten gått över till elbilar.(staten måste ju ha in lika mycket skatt som nu eller mer)
Just nu är det lockande och billigt att köra på el men hur länge?
Hur blev det med etanolen?
Jag tror inte att det blir problem med diesel eller bensindrift.
Kanske till och med blir billigare totalt framöver.
Tänk hur det är med mobiltelefoner som är 5 år gamla med dåligt batteri?
Vem vill köpa en sådan?
Kan det bli liknande med el-bilen?
XC60 D5 Polestar Engineered AWD AUT Inscription -2018
V40CC D4 Polestar Engineered AUT Summum -2016
V40CC D4 Polestar Engineered AUT Summum -2016