Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av p1ngwin
#1242012
batmac skrev:Jag tycker bilen i sig är riktigt snygg, men fälgarna gillar jag inte. Hade det varit en mörkare nyans på dem tror jag att det skulle se bättre ut, men det känns på något vis som att de sticker ut och skär sig mot resten. Smaken är ju dock alltid som baken och tur är väl det :)
Hehe ja men tur är väl att vi alla tycker olika :D Jag hade mörkare fälgar på förra bilen så därför fick det bli silver.
Schmoyoho skrev:Ser riktigt grym ut med splittern fram och dem fälgarna!
Tack :-)-)
Användarvisningsbild
av Micce1980
#1245125
Måste säga att för engångs skull tycker jag någon hittat rätt eftermarknadsfälgar, mycket snyggt
Användarvisningsbild
av p1ngwin
#1267374
Kant stötte en fälg och fick bra bud på fälgarna som jag hade så valde att köpa 4 nya då de gamla fälgarna såldes. Var tvungen att köpa 2 nya fälgar av den gamla uppsättningen för de såldes inte styckvis då det är Höger samt Vänster fälg.

Bild
Bild

Får köpa 4 nya däck då det måste vart något fel på däcken jag hade, alla 4 har släppt inifrån. Skall se vad de säger om reklamation.

ca 600 mil. Landsail 245/30-20
Bild
av smackoo
#1267454
"Får köpa 4 nya däck då det måste vart något fel på däcken jag hade, alla 4 har släppt inifrån. Skall se vad de säger om reklamation.

ca 600 mil. Landsail 245/30-20"


Felet är nog att du körde på billiga skitdäck.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 9
EX30 2025 ändringar

Lite nytt redan på kommande årsmodell&[…]

Jag testa car.info för skojs skull och sö[…]

Nya E-klass AllTerrain kanske? Ja jag gick fr&ar[…]

Weber 32dir på en b20

Har du en B20B ska det sitta dubbla SU, annars &au[…]