Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Allinug
#1243934
Sommardäcken ska vara på på söndag, men man har fått skrapa rutorna varje morgon denna vecka...
Användarvisningsbild
av grillchips
#1243959
Jag läste att de i Sthlm skjuter på att sopa gatorna i år pga de kalla nätterna dom fortfarande är. Enligt yr.no så verkar det vända framåt nästa vecka.

Skickat från min EML-L29 via Tapatalk

Användarvisningsbild
av SvenB
#1243965
Nu får det vara slut med vinter, jag har ställt in snöskyffeln i Friggeboden för säsongen. Och tagit ut grillen :-)
Användarvisningsbild
av fjohan82
#1244015
Jag hamnade bakom saltbilen idag på morgonen vid Danvikstull, riktning city.... :-o
Användarvisningsbild
av SvenB
#1244043
Dom har väl fått salt över, tagit hem för mycket ;-)
Användarvisningsbild
av Allinug
#1261415
Var är snön när man behöver den som mest?! :crying:

Tänk var underbart det vore nu med snöblandat regn!
Användarvisningsbild
av Steffe3
#1261416
I bränderna snart, dom ska tydligen testa att slänga snö från Idre på nån av eldarna i förhoppning att begränsa den.
Användarvisningsbild
av SRT
#1261501
Två jaktplan bombade idag en av bränderna som tydligen fungerade bra när syret försvann och branden kvävdes.
Användarvisningsbild
av Micce1980
#1261502
Ah snö nu hade varit skoj, helgen nu för ett år sedan åkte takboxen på och vi drog ner till Zillertal för vandring och skidåkning på glaciären, f-n vilken udda känsla att kränga på sig pjäxorna då men kul var det.



I år bär det av mot Schweiz för att se vad de erbjuder men hoppas på att finna en fin glaciär att besöka, behöver jag säga att allt över 25+ inte är något för mig? ;-)
Senast redigerad av 2 Micce1980, redigerad totalt 0 gång.
Användarvisningsbild
av joel80
#1261547
Steffe3 skrev:I bränderna snart, dom ska tydligen testa att slänga snö från Idre på nån av eldarna i förhoppning att begränsa den.
Dom skulle som jag förstod använda det längst med begränsningslinjerna.. I Både Östersund och Sundsvall finns det 30 meter höga berg med snö... Fast då det är plogat från vägar så innehåller det säkert för mkt gifter för att använda i skogen.. :/
  • 1
  • 154
  • 155
  • 156
  • 157
  • 158
  • 188
Bruten fjäder framvagn

Jag kontaktade bilförsäljaren Bilia, dom[…]

XC - Rear axle sensor

Tänker om det kan vara höjdvinkelgivar[…]

Den eviga däcksfrågan

Varför spacers, det är inte bra för[…]

S80

Söker en S80 2007-2016 Manuell . Välv&ar[…]