Moderator: Moderatorer

Sweeman skrev:nu får jag till svars att det skulle vara topplocket om det vore manuell.. min är automat så då är det troligtvis kylaren! så allt jag ska göra är att göra rent och skölja ut så mycket som möjligt sen är det att tuta och köra! :/Glöm inte kolla oljan bara

grammse skrev:redan mobbad av släkten pga det!!Sweeman skrev:nu får jag till svars att det skulle vara topplocket om det vore manuell.. min är automat så då är det troligtvis kylaren! så allt jag ska göra är att göra rent och skölja ut så mycket som möjligt sen är det att tuta och köra! :/Glöm inte kolla oljan bara![]()
![]()
![]()
Sweeman skrev:Du kommer få leva med det misstaget hela livet :lol: :lol: .grammse skrev:redan mobbad av släkten pga det!!Sweeman skrev:nu får jag till svars att det skulle vara topplocket om det vore manuell.. min är automat så då är det troligtvis kylaren! så allt jag ska göra är att göra rent och skölja ut så mycket som möjligt sen är det att tuta och köra! :/Glöm inte kolla oljan bara![]()
![]()
![]()
vart ingen bilhandlare.. vanlig privatperson.. min far anser att köpt är köpt och blablabla, jag är själv ingen bra snackare, medans min far kan få folk att ramla omkull genom endast att snacka.. sen gör saken det inte bättre att han är en god vän till min farmor eller hur det hänger ihop.. har lämnat in den på volvo nu så ska de titta och fixa den..

Sweeman skrev:mm jag vetDu kan sova lungt . De får inte byta annat än det du har sagt. Har du lämnat på felsökning så kan du sen hämta bilen och fixa själv men du måste betala för felsökningen . De ska komma med kostnadsförslag innan rep påbörjas .Det är deras skylldighet.mjo ska säga så fort jag får tillbaka bilen från volvo! om jag ens får den tillbaka! killen jag gav nycklen till vart skit skum! han glömde skriva ner mitt telefon nummer å skit.. så ska ringa till volvo imorgon och prata med en mekaniker så de inte byter motor, dragkrok och grenrör...