Moderator: Moderatorer

#1224748
grillchips skrev:
grålle1 skrev:
BTW, leverans innan Bonus-Malus-silamyggochsväljaelefant-tramset?? hoppas jag!?
Leverans innan bonus-malus, helt korrekt. Det var delvis planen
Inte för att oroa, men vad händer om en återförsäljaren lovar leverans före, men den sker efter? Står återförsäljaren för merkostnaderna? Eller är det så att det räknas från förregistreringsdatumet?
#1224749
SvenB skrev: Inte för att oroa, men vad händer om en återförsäljaren lovar leverans före, men den sker efter? Står återförsäljaren för merkostnaderna? Eller är det så att det räknas från förregistreringsdatumet?
Det är faktiskt lite oklart, men jag tycker att marginalen är hygglig. Man ska aldrig säga aldrig förstås, så det är något jag kommer ta upp när vi i nästa vecka (förmodar jag) åker in och skriver på beställningen.
#1224778
Idag har jag TACKAD min nya S90 när en liten lastbil tvärbromsade fram för mig, då tvärbromsade min bil före mig känns skönt att se att det funkar som man inte vågar testa :lol: :lol: :lol:
#1224814
Hämtat kärran från verkstan. Nu bla mer lättbromsad och med RTTI installerat.
20180112_164550-3024x2268.jpg
20180112_164550-3024x2268.jpg (1.1 MiB) Visad 6372 gånger
#1224828
grillchips skrev:Tack hörrni! Äntligen, så att säga.

V90 T5 R-design Savile Grey. Liiite mörk tycker jag, men snygg och enklare att matcha med fälgar, tonade rutor etc.
Och dealen var ju trots allt med sambon att hon fick välja färg om jag fick välja motor, så jag är väldigt nöjd.
Grattis!! Bild
bereck skrev:Idag har jag TACKAD min nya S90 när en liten lastbil tvärbromsade fram för mig, då tvärbromsade min bil före mig känns skönt att se att det funkar som man inte vågar testa Bild Bild Bild
Skönt! :)

Skickat från min Galaxy S8+ via Tapatalk
#1225029
bereck skrev:Idag har jag TACKAD min nya S90 när en liten lastbil tvärbromsade fram för mig, då tvärbromsade min bil före mig känns skönt att se att det funkar som man inte vågar testa :lol: :lol: :lol:
Det är skönt och tryggt att veta att det funkar... trist bara när man har en bil bakom som INTE har auto-broms... I KNOW, been there.
Användarvisningsbild
av SebSE
#1225038
grålle1 skrev:
bereck skrev:Idag har jag TACKAD min nya S90 när en liten lastbil tvärbromsade fram för mig, då tvärbromsade min bil före mig känns skönt att se att det funkar som man inte vågar testa :lol: :lol: :lol:
Det är skönt och tryggt att veta att det funkar... trist bara när man har en bil bakom som INTE har auto-broms... I KNOW, been there.
Been there too.... Volkswagen Passat...

Men bettan gjorde sitt och jag åkte inte ens in i framförvarande.
#1225061
Skillnaden är ju då att man i allafall slipper självrisken... :)
  • 1
  • 855
  • 856
  • 857
  • 858
  • 859
  • 1851
Bakfjädrar.

Jag har bytt bakfjädrar på min XC70 med[…]

Hade du båda kablarna fel samtidigt?

Som rubriken lyder! Skulle ha igång pä[…]

Det är inte ett kass hjullager?