Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Kingcool
#1222256
Kingcool skrev:
Kingcool skrev:Idag ändrades min lev vecka från v6 till v8. Och det utan att jag gjort några ändringar sedan jag fick ändrat från v5 till v6!
Ändrades idag ner till v7 :)
Och idag ner till v6 :)
Användarvisningsbild
av Dex
#1222259
Verkar vara hårt tryck på beställningar och leveranser nu med.
Den som väntar på något gott ......
Brukar man väl säga.
Jag fick vänta 16 veckor på min bil. :shock:
av snowsucker
#1222270
Även jag har pratat med min (tjänstebils)säljare nu. Bilen är klar utan att de hört av sig, och första lediga leveranstid var först nästa torsdag. Så nära men ändå så långt borta :)
av Wai
#1222300
Hej

Det verkar vara ganska ordentliga tidsdifferenser på leveranstiderna.
Skrev på orden v.28 -17 och leverans v.10-18 ca: 34v leveranstid om jag räknat rätt.
Skulle först få den v.50-17 men flyttades fram 12v till v10-18.
Har haft v10 sen i september. Och ingen förklaring till varför den flyttats fram.
av Kingcool
#1222301
Wai skrev:Hej

Det verkar vara ganska ordentliga tidsdifferenser på leveranstiderna.
Skrev på orden v.28 -17 och leverans v.10-18 ca: 34v leveranstid om jag räknat rätt.
Skulle först få den v.50-17 men flyttades fram 12v till v10-18.
Har haft v10 sen i september. Och ingen förklaring till varför den flyttats fram.
Har du beställt en bensinare?
av PartyNordmann
#1222315
Verkar va Inscription som är försenade. Har slutat hoppas på tidigare leverans än det jag haft sen början på oktober.


Skickat från min iPhone med Tapatalk
av Kingcool
#1222359
Wai skrev:Jag har beställt en T5 AWD inscription
Ja som ovan nämner så är det nog inscription som gör att det dröjer, + att motorn är ändrad sen du beställde!
av snowsucker
#1222470
Min är också en Inscription, fast D5, och den är inte försenad. Leverans har hela tiden sedan beställning (v33) legat på runt årsskiftet (varierat mellan v52 och v4) och får den alltså nästa torsdag (v2).

Så det är nog nåt annat än Inscription som orsakar förseningar...
av PartyNordmann
#1222476
snowsucker skrev:Min är också en Inscription, fast D5, och den är inte försenad. Leverans har hela tiden sedan beställning (v33) legat på runt årsskiftet (varierat mellan v52 och v4) och får den alltså nästa torsdag (v2).

Så det är nog nåt annat än Inscription som orsakar förseningar...
Enligt min säljare fanns det ett brytpunkt efter vecka 35 med vissa förseningar för Inscription och även några R-Design. Men trevligt att din kommer nu. Jag får klaga på min veliga sambo för att våran beställning inte blev lagt tidigare än vecka 36.


Skickat från min iPhone med Tapatalk
  • 1
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 226

@fjohan82 , Har samma märke, en 5-25 och e[…]

Löjliga priser XC70

Ägarna av äldre xc70 hänger p&ari[…]

Vi som beställt EX90

Vilka konkurrenter är det? Som jag ser det […]

Det var i något högre hastigheter ljud[…]