Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av greeeken
GLIZ skrev:
greeeken skrev:länk så vi kan se vad de är
Vart i vårt avlånga land finns du?
Själv finns jag och bil i Svenljunga.
Du har felkodläsare som funkar till S80?
Den jag hittat visade sig funka på VOLVO efter 2015.

Mig hittar man i Sthlm
Användarvisningsbild
av GLIZ
Vadd klarar man med den? Alla koder? Släcka "lampor". Är den på svenska? Är den bra och lättanvänd? Vad har du nu? Är den bättre?
Användarvisningsbild
av greeeken
GLIZ skrev:Vadd klarar man med den? Alla koder? Släcka "lampor". Är den på svenska? Är den bra och lättanvänd? Vad har du nu? Är den bättre?
Den klarar av allt till din bil. Tar alla koder.
Jag har en lite mindre variant nu pga jag gav bort den jag hade innan. Gör exakt samma saker bara att den är mindre.Javisst det är svensk text.
Ett tips är kolla på youtube så ser du hur man använder. Så gjorde jag plus att man testar sig fram
Användarvisningsbild
av GLIZ
Kan meddelandet. SRS AIRBAG SERVICE SNARAST
komma när man kopplar från batteriet?
av MickeM
Om du hade tändningen på när du lossade klämman kanske.
Tändningen skall vara PÅ när du ÅTERANSLUTER batteriet.

Men det för nog mest för att nyllet ska vara långt ifrån om en smäller.
Säkerhet. Inget annat.
Aldrig hört om att det har hänt faktiskt.
av Norfleet
Smille skrev:Lite OT nu, men: varför då?
Av säkerhetsskäl om krockkudden skulle utlösas, som MickeM har skrivit precis under din citerade textrad.
MickeM skrev: Men det för nog mest för att nyllet ska vara långt ifrån om en smäller.
Säkerhet. Inget annat.
Användarvisningsbild
av GLIZ
greeeken skrev:
GLIZ skrev:Vadd klarar man med den? Alla koder? Släcka "lampor". Är den på svenska? Är den bra och lättanvänd? Vad har du nu? Är den bättre?
Den klarar av allt till din bil. Tar alla koder.
Jag har en lite mindre variant nu pga jag gav bort den jag hade innan. Gör exakt samma saker bara att den är mindre.Javisst det är svensk text.
Ett tips är kolla på youtube så ser du hur man använder. Så gjorde jag plus att man testar sig fram

Kan orsaken till SRS AIRBAG SERVICE SNARAST vara att jag kopplat ur batteriet när jag mekade?

Fick sålt mina gamla 18" igår, sa[…]

Hej Jag har en Volvo S80 -04 som är tillverka[…]

Volvo car UX

Fick mejl idag.. "Dina skärmar får[…]

Bensinpriser v2

Så är det ju. Men en sjudubbling fr&ar[…]