Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

#1209561
Är väl dax för en liten uppdatering med vad som hänt sedan sist..

- Vinterpjäxorna är på! Canicula med Continental TS850 235/55-17
- Mer toning på bakrutorna, nu blev det MÖRKT.. Kanske lite väl mörkt t o m. Tog 95% på alla rutorna men kanske skulle varit lite mindre på bakrutan iaf..
- LED i all belysning i kupén
Bilagor
20171106_165122~01.png
20171106_165122~01.png (1.59 MiB) Visad 4191 gånger
#1210001
StefanN skrev:Hur har det gått med gallren till staget?
Det var lite sämre kvalité på dom 3d-printade sakerna än jag trodde det skulle va så det projektet har legat på is ett tag.
Man ska tydligen kunna fixa det med aceton på något sätt.. får se när jag får ett ryck och fixar till det :)
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 9

Är det något särskilt tänka p[…]

Vinande ljud från AC(V70 D4 2016)

Tyvärr kommer jag inte med någon lö[…]

Elproblem i baklucka

kan inte vara jordfel då den öppnar me[…]

Kass generator? V70-2012

Svårt på en modernbil att mäta io[…]