Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Så med andra ord ?.. polestar optimering inte värt för 9k att lägga på en d3 med 136hk? .. och bsr får man ju mer för peng .. men nollställs det seriöst varje gång man måste upptadera programvaran, ? Tacksam för svar . ..Mvh Johnny

Skickat från min SM-G900F via Tapatalk
TurboLarsson skrev:Så med andra ord ?.. polestar optimering inte värt för 9k att lägga på en d3 med 136hk? .. och bsr får man ju mer för peng .. men nollställs det seriöst varje gång man måste upptadera programvaran, ? Tacksam för svar . ..Mvh Johnny

Procentuellt ger det ju ganska mycket till din bil. Kommer inte ihåg vilket vridmoment, men den får väl 163 hk istället?

Vridmomentet är det viktiga tycker jag.

9k kan man väl diskutera, men mechanum kär ständig kampanj för 6900kr och ägs bla av Volvo..

Jag tror nog att du skulle uppleva en skillnad..
Ilduce77 skrev:
TurboLarsson skrev:Så med andra ord ?.. polestar optimering inte värt för 9k att lägga på en d3 med 136hk? .. och bsr får man ju mer för peng .. men nollställs det seriöst varje gång man måste upptadera programvaran, ? Tacksam för svar . ..Mvh Johnny

Procentuellt ger det ju ganska mycket till din bil. Kommer inte ihåg vilket vridmoment, men den får väl 163 hk istället?

9k kan man väl diskutera, men mechanum kär ständig kampanj för 6900kr och ägs bla av Volvo..

Jo skillnad borde jag känna .. jaha det var nått nytt namn ! Det får jag kolla upp! Synd att man inte känner nån med liknande motor och chip så man kan få testa innan man gör det själv [SMILING FACE WITH OPEN MOUTH AND COLD SWEAT]

TurboLarsson skrev:
Ilduce77 skrev:

Jo skillnad borde jag känna .. jaha det var nått nytt namn ! Det får jag kolla upp! Synd att man inte känner nån med liknande motor och chip så man kan få testa innan man gör det själv [SMILING FACE WITH OPEN MOUTH AND COLD SWEAT]

De finns bara i Göteborg och Malmö.
Stämmer din bostadsort har du förmodligen närmare till Rejmes i Lindesberg.
Kampanjpris: 6 900:-*
Ord. pris 9 200:-. Erbjudandet gäller t.o.m. 31/7 2017 för Volvo årsmodell 2012-2014.

https://rejmes.se/kampanjer/polestaroptimera-din-volvo
fjohan82 skrev:
TurboLarsson skrev:
Ilduce77 skrev: Procentuellt ger det ju ganska mycket till din bil. Kommer inte ihåg vilket vridmoment, men den får väl 163 hk istället?

De finns bara i Göteborg och Malmö.
Stämmer din bostadsort har du förmodligen närmare till Rejmes i Lindesberg.
Kampanjpris: 6 900:-*
Ord. pris 9 200:-. Erbjudandet gäller t.o.m. 31/7 2017 för Volvo årsmodell 2012-2014.

https://rejmes.se/kampanjer/polestaroptimera-din-volvo
Har volvo köping som närmast : ) bor i kolsva ! Men ska avakta lite .. känns ändå som polestar kan kanske va värt i slutändan?

Den "vanliga" facelift-grillen har kroma[…]

Ja det har aldrig varit så mycket lekstuga i[…]

Hjulsidor Volvo 740 GL -91

Kolla först så du kan ha 14" p&ar[…]

Dom uppdaterar inte per automatik på dessa.