Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Hayah
Lätt jag skulle skaffa en 940 till efter min vända i diket.
http://www.fastnews.se/070708troly_lessebo14.JPG

Bilen gick av ungefär där lastbilen står och voltade upp bland träden, knäckte två tallar och flyttade stenar och voltade vidare ner där den ligger på bild. Jag hade nästan inget fotutrymme kvar.
Med hjälp kravlade jag mig ut på passagerar sidan hela tiden vid klart medvetande.

Jag hade min skyddsängel med mig i bilen. Jag bröt "bara" språngbenet (splittrade något) och fick lite krosskador på en sena. Men va fan jag lever och jag känner inte något alls i varken rygg eller nacke eller har haft ont efter något annat heller. Hade lite blåmärken på insidan av överarmarna, armbågarna och på nyckelbenet efter bältet.

Tack och lov att jag hade airbag - tror den räddade mig en hel del också.

Sen vill jag hylla Sony Ericsson Z610i. Den flög ur sin hållare vid ratten och ur bilen genom krossad ruta och in i skogen. Den har bara två jack och fungerade när dom letade efter den. Den verkar inte fått några men heller av det!
Användarvisningsbild
av Gizz
Fy fasen. Vad hände? Hur kunde du hamna i diket så illa?
Tur att det gick vägen för dig och att du inte skadade dig värre.

Hoppas att du hittar en annan fin 940 nu då.
Användarvisningsbild
av Volvobruden84
Fy fan det där såg inte alls bra ut ...
Materiella ting går att ersätta, värre med människor. Tur du klara dig!!
Hur gick detta till?
Var observant på nackont osv.
Jag fick ont i nacken först på natten efter min avåkning... så var noga med att få allt dokumenterat nu så dom har allt uppskrivet om det om någon månad tex. skulle komma nackvärk =/
Användarvisningsbild
av Hayah
Det var rätt blåsigt den dagen. Troligen var det en kastvind som puttade ut min bil i gruset som var relativt nylagt. Fick kast upp på vägen. När jag skulle räta upp bilen fick jag möte och fick väja för det. Så fick kast ner i diket igen där jag flög runt med rejäl kraft tydligen.
Körde ca 80-90 då det var en hel del trafik.

Hittills har jag varken kännt av nacke eller rygg. Är som sagt bara benet och så fick jag några blåmärken också på armarna. Är jävligt glad att man mår så bra som man gör.
Volvo 945 STARTAR EJ

då upptäckte dom att min inte få[…]

Det gör att motorn blir varmare snabbt nä[…]

Kylvätska till 740 b230f

Hej! Funderar på att tömma systemet d&a[…]

Brainys V60

Hej, Såg din föredömliga monter[…]