Volvo V40 relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

#1157458
Niclas skrev:
leiwi skrev:Ytterligare en fördel med att ladda egna kameror är att man får ett "pling" även om man inte har navin framme utan kanske lyssnar på musik eller radion .
Det där plinget får man även med orginalkartorna :D
Nja ,Du får väl inget "pling" om du inte har någon rutt planerad, inte heller om du stängt av "rösten " från den lite tjatiga kvinnan . men med "egna "kartor plingar det oavsett . :D
#1157469
leiwi skrev:
Niclas skrev:
leiwi skrev:Ytterligare en fördel med att ladda egna kameror är att man får ett "pling" även om man inte har navin framme utan kanske lyssnar på musik eller radion .
Det där plinget får man även med orginalkartorna :D
Nja ,Du får väl inget "pling" om du inte har någon rutt planerad, inte heller om du stängt av "rösten " från den lite tjatiga kvinnan . men med "egna "kartor plingar det oavsett . :D
Min plingar även utan rutt inlagd vilket förbryllade mig i början, vet ni förresten om bilen plingar om andra saker?
#1157486
leiwi skrev:
Niclas skrev:
leiwi skrev:Ytterligare en fördel med att ladda egna kameror är att man får ett "pling" även om man inte har navin framme utan kanske lyssnar på musik eller radion .
Det där plinget får man även med orginalkartorna :D
Nja ,Du får väl inget "pling" om du inte har någon rutt planerad, inte heller om du stängt av "rösten " från den lite tjatiga kvinnan . men med "egna "kartor plingar det oavsett . :D

Jodå, utan rutt planerad men röstvägledning ibockat (och kameravarning förstås) så plingar det även i bakgrunden utan navin "igång".
Innerbackspegel lös

Hm, känns ju spontant väldigt krån[…]

C70 -07, innertaket släpper

Har inte koll på c70 men de bilar jag har se[…]

Har ägnat en stund åt felsökning[…]

Kylarvätskenivå

Dum fråga här. Kan faktumet att jag &ou[…]