Moderator: Moderatorer

Walkmann skrev:Det var inte regenerering av partikelfiltret den fick för sig att göra då? :)
Vi kan ju hoppas att det var det. Låter rimligt :)
Rastat bilen en runda i det fina vädret, blen nästan 40 mil till bla Gävle. Väl hemma igen blev det en tvätt inför Ultima-racet imorgon 8)
Har parkerat V70n ett tag och ska använda sambons Hyundai i30. Har inte råd att byta multirem just nu och den är såpass sliten att jag inte vågar köra för mycketm, dessutom drar den så jäkla mycket soppa just nu så det funkar liksom inte :(
Färdigblandad spolarvätska borde förbjudas.. eller straffbeskattas hårt.. transportera omkring vatten känns helt sjukt.
ABengtsson skrev:Utgår från att du inte köper läskeblask i mataffärn heller? Köper hellre färdigblandad för det priset kontra stå och blanda själv och söla.
Jag köper inte läsk speciellt ofta nej, och absolut inte vatten på flaska. Alternativet med koncentrerad läsk finns dock inte så jämförelsen är lite dum. Bättre då med juice eller saft.. Där köper jag koncentrerat i butik och blandar till i tillbringare eller glas med kranvatten.

Varenda mack har rinnande vatten om man nu inte har det där man har bilen. Det är inte speciellt svårt eller jobbigt att hälla från två behållare istället för en. Blir inte mer sölande för det.

Frakta vatten på lastbil runt hela landet känns så sjukt onödigt..
  • 1
  • 703
  • 704
  • 705
  • 706
  • 707
  • 1912
Motorhuvsjustering

Nej plåten är frisk där och g&arin[…]

Lastnät till S60

Tänkte slänga in ett lastnät i en S[…]

Defekta spridare?