- fre 20 jan 2017, 20:01
Röd är inte riktigt min smak, passar audi men volvo vet jag inte. Blå/vit var jag inte sugen på. Jag har alltid tyckt om bmw:s oranga instrumentbräda. Sen så har 350z även orange vilket ser läckert ut enligt mig. Jag antar att alla har sin egen syn på vad som är snyggt och vad vi förknippar olika färger med :)
andersuw skrev:Anledningen till att jag valde orange var att grön har jag alltid förknippat med en gammal golf vi hade för längesen. För mig känns grön väldigt 80-90 tal.
För egen del skulle jag aldrig ge mig på detta. Tycker inte BMWs orangefärgade belysning är ett dugg bättre än Volvos gröna. Båda för mina tankar till hur displayer av olika slag tenderade att se ut på 70- och 80-talet, innan färgskärmarna började dyka upp. Men oavsett vilken färg man vill ändra till lär det bli rätt svårt att uppnå vettigt resultat med tanke på problemen med att ändra färg just på displayerna. Vill man vara konsekvent borde man ju också byta färg i LSM och i knappsatserna i dörrarna vilket innebär ännu mera pill.
Röd är inte riktigt min smak, passar audi men volvo vet jag inte. Blå/vit var jag inte sugen på. Jag har alltid tyckt om bmw:s oranga instrumentbräda. Sen så har 350z även orange vilket ser läckert ut enligt mig. Jag antar att alla har sin egen syn på vad som är snyggt och vad vi förknippar olika färger med :)
.
- By MickeL62