Moderator: Moderatorer

Haha.. nej den defenitionen håller jag inte med om. Man blir ju frustrerad på att den "längst fram" i kön kör så sakta. ;)
Och det är den längst fram i kön som kommer först fram till målet..
joel80 skrev:Haha.. nej den defenitionen håller jag inte med om. Man blir ju frustrerad på att den "längst fram" i kön kör så sakta. ;)
Ja det är väl en definitionsfråga... Det är ju bilarna bakom bilen som är kön och inte bilen som ligger längst fram! Precis som när man är på Ica, det är ju inte kassören som är kön utan de som står i den :)
kakan20 skrev:
joel80 skrev:Haha.. nej den defenitionen håller jag inte med om. Man blir ju frustrerad på att den "längst fram" i kön kör så sakta. ;)
Ja det är väl en definitionsfråga... Det är ju bilarna bakom bilen som är kön och inte bilen som ligger längst fram! Precis som när man är på Ica, det är ju inte kassören som är kön utan de som står i den :)
I det exemplet blir ju kassören målet för alla i kön.. Och på vägen är ingen framme vid målet, så även den längst fram "köar". :mrgreen:

Jag skulle bli så frustrerad på den skylten om jag såg den på bilen framför att jag skulle vara tvungen att köra om!! ;)
Men om man kör ensam, utan någon bil bakom sig, så är det ju ingen kö. Alltså blir bil nr två den första i kön. :lol:
  • 1
  • 682
  • 683
  • 684
  • 685
  • 686
  • 1912

Såhär står det när jag googl[…]

installera dragkrok

ok, tack för det! Kollade lite mer på […]

nackdelar med Running Boards

I tillbehörsbroschyren står det fö[…]