Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av voff
dissonans skrev:.....så är det nästan galet vilken resa V70 har gjort, så otroligt mycket som har förbättrats och förfinats.
Precis, just därför jag gärna vill ha en Classic, har tänkt behålla den i minst 4 år dock, och min rygg behöver svankstöd...
av dissonans
Köp en momentum eller summum (oavsett om kinetic har svankstöd eller ej) så får du svankstöd :) Man får så mycket mer för pengarna anser jag och dessutom är utubdet av kinetic rätt litet.
av voff
dissonans skrev:Köp en momentum eller summum (oavsett om kinetic har svankstöd eller ej) så får du svankstöd :) Man får så mycket mer för pengarna anser jag och dessutom är utubdet av kinetic rätt litet.
Har inte kollat på någon Momentum än (och endast en Kinetic) så jag är inte säker på att de har svankstöd heller...
av voff
dissonans skrev:Ja och ja.
Provkörde flertalet classic momentum och alla hade svankstöd.
Ok tack

OT: den förbrukning du har i din signatur, avser det en D4 Classic samt blandad körning?
av dissonans
Ja det stämmer. D4 classic automat, blandad körning inklusive en del släp. Pendlar två mi enkel väg med motorväg och stadskörning med lite köer. Jag kör snällt, gasar inte på så mycket.
Användarvisningsbild
av MarcusJ
Vi har en D2 på jobbet utan svankstöd. Sitter illa i den, känns helt idiotiskt att ta bort svankstödet.

@XC60Recharge , Bilen jag har tittat på &[…]

Elpriset

Ser ut som om det är en glädjefaktor p&a[…]

@mimeck , Ja, då är det nog inte den k[…]

Absolut så kan bilen själv bromsa laddn[…]