Moderator: Moderatorer

Bokat tid för hjulinställning. Fick anmärkning på servicen att det var ganska snedslitet fram och inte allt för mycket gummi kvar, så det blir hjulinställning inför vinterdäcken och nya gummin till nästa sommarsäsong :)

Vettefåglarna vad man ska kolla på för några dock.

Senaste dagarna har det mest blivit lek med nya extraljusen, skönt med dag framför bilen ;p
Monterat på stänkskydden på polestaren och vinterdäcken, Se garaget tråden för bilder :)
Bumsen skrev:Jag har fått installation av fjärrstart dieselvärmare. Startar den nu via fjärrkontrollen. Väldigt bekvämt.
Mycket smidigt! Hade det på gamla bilen och det är helt klart användbart.
Var och besiktade V70n idag, perfekta avgasvärden två nollor på CO, 1.00 i lambda och 1 på HC... dock var bromsvärdena fram sämre, typ diff på 50% (1.7 - 3.4) och en spindel var tokkass.. men men, kunde varit värre .. :P

och såklart, mina två ledlampor i regplåtsbelysningen lyste utanför, väl uppe på liften så hade en slocknat, haha!
alltid någon lampa som är rädd för besiktningen och går och dör :P
Var förbi bilia och kollade upp lite priser på grejer som man vill ha..men det blir nog om en månad eller två. Dels var man där också för att dregla på alla S90/V90 bilar.
När jag skulle iväg därifrån så var det ett gäng som precis gick ut från bilhallen, startade bilen och fick alla att vrida på nacken! Gav en två stötar på pedalen så bilen röt till lite härligt och fick tummen upp från dem :lol:
Synd att V8or inte tillverkas för volvo längre.. Volvo polestar racing V8 finns ju, men inte till salu
AWDvolvo skrev:Var förbi bilia och kollade upp lite priser på grejer som man vill ha..men det blir nog om en månad eller två. Dels var man där också för att dregla på alla S90/V90 bilar.
När jag skulle iväg därifrån så var det ett gäng som precis gick ut från bilhallen, startade bilen och fick alla att vrida på nacken! Gav en två stötar på pedalen så bilen röt till lite härligt och fick tummen upp från dem :lol:
Synd att V8or inte tillverkas för volvo längre.. Volvo polestar racing V8 finns ju, men inte till salu
Man får precis som han i denna filmen ett stort smajl på läpparna. :D

Exyzäta skrev:
AWDvolvo skrev:Var förbi bilia och kollade upp lite priser på grejer som man vill ha..men det blir nog om en månad eller två. Dels var man där också för att dregla på alla S90/V90 bilar.
Man får precis som han i denna filmen ett stort smajl på läpparna. :D

Ja man satt o flinade som en en femåring! :D

Ja den videon har man tittat på tidigare! Nästan så man borde köra utan avgasrör och bara behålla slutrören för syns skull!
  • 1
  • 641
  • 642
  • 643
  • 644
  • 645
  • 1912

Jag har fortfarande 3.4.4 som jag fick den 16 juli[…]

XC90 gen 1-fälgar på V60

Hej! Blev erbjuden en uppsättning 19”[…]

Felkod

De flesta bilderna är på EGR. Felkoden […]