- fre 07 okt 2016, 16:04
Innebär fabrikstonad att rutorna tonas i Gent? Eller bara att det görs av åf? Jag hade inget val, vi valde tonade rutor och detta görs av åf, så hur mörka dom blir vet jag inte? Kanske därför det kan skilja så mycket med, alltså beroende på vilken åf man har?
Vi bokade en tid under nästa vecka, kommer in med bilen och 1,5h senare är det klart, så det går kvickt!
Helblodsprinsen skrev: När beställde du din bil och vad hade du för preliminärt leveransdatum/ leveransvecka? :)Beställde v 30, återförsäljaren sa 12 veckor, det tog 10. Sen stod den 2v hos åf, så från beställd till levererad till åf tog det 8 v. På minvolvo har det stått v 41 (och gör fortfarande) sen den beställdes.
Hur mörk toning valde du?
Jag valde att inte fabrikstona min XC60 pga att jag tycker den är lite för ljus. Så den ska också tonas hos återförsäljaren när den kommer. Vet du hur lång tid de behöver för att göra detta?
Innebär fabrikstonad att rutorna tonas i Gent? Eller bara att det görs av åf? Jag hade inget val, vi valde tonade rutor och detta görs av åf, så hur mörka dom blir vet jag inte? Kanske därför det kan skilja så mycket med, alltså beroende på vilken åf man har?
Vi bokade en tid under nästa vecka, kommer in med bilen och 1,5h senare är det klart, så det går kvickt!