Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Ted68
Beställde en V60 för drygt en vecka sen, idag fick jag att den ska levereras V47. Så totalt borde det bli ca 9 veckor efter lagd beställning innan jag får känna på nybilsdoften igen :)
Användarvisningsbild
av Hssonen
Ted68 skrev:Beställde en V60 för drygt en vecka sen, idag fick jag att den ska levereras V47. Så totalt borde det bli ca 9 veckor efter lagd beställning innan jag får känna på nybilsdoften igen :)
Härligt! vad blev de för motor och lull lull? =)
Användarvisningsbild
av joel80
Hur mkt får du ge för den? :)
Är skillnaden upp till hybriden verkligen så mycket om du slår ut det på första årens ägande och körsträcka? (Den blir ju billigare i ägande... mkt p.g.a mindre milkostnad, och till viss det skatten... så beror mkt på hur långt du kör.)
Användarvisningsbild
av Ted68
joel80 skrev:Hur mkt får du ge för den? :)
Är skillnaden upp till hybriden verkligen så mycket om du slår ut det på första årens ägande och körsträcka? (Den blir ju billigare i ägande... mkt p.g.a mindre milkostnad, och till viss det skatten... så beror mkt på hur långt du kör.)
335k och ca 1400 mil per år
Hssonen skrev:
Ted68 skrev:Inte så mycket lull lull, men det blir bra ändå ;)

https://www.dropbox.com/s/3v0n17qe3p79h ... 1.pdf?dl=0
Klart de blir bra! allt man behöver ju =)
rattvärme är riktigt gött! :D
Ja,det och touringchassi har jag inte haft förut :)
Användarvisningsbild
av W.A.P.E.
Ta en T4 istället o peta in summum. Så kanske du har lite över till mörka fälgar också :)
  • 1
  • 134
  • 135
  • 136
  • 137
  • 138
  • 203

Äkta Roundup fixar det enkelt.... var s&au[…]

Det här smakar illa, eller gör det verkl[…]

Jag kör hybrider från Volvo regelbundet[…]

Den står redan på max och påverk[…]