Moderator: Moderatorer
Dede skrev:B5244T bör väl vara en 2.5T bensinareD5244T såklart, mitt fel
Schmoyoho skrev:Om koden bara slutar på T så är det något fel, den motorn verkar inte finnas. Mer galet är att du skriver du har en dieselbil men läser en bensinkod på motorn. Om du har en 126 hk diesel borde det stå D5244T7 på kåpan. Finns ingen "B5244T*" som man råkar ha. Antingen är det en 2,4T vilken inte fanns 2007, ersattes av 2,5T, eller så har man en T5 men det tror jag inte är en bil man råkar köpa utan köper högst avsiktligt.http://www.garaget.org/mypage/gallery_i ... ge=2557182 jag skrev som sagt fel i början.
Skriv ditt reg.nr på den här sidan och kopiera den första texten som står på sidan. "En <bil> av årsmodell 2007 . Växellådan är ... och motorn på ...hk drivs med ...."
Rådlös skrev:Du kan gå in på Bilregistret eller något av dom stora bilprylvaruhusen där du kan skriva in ditt regnummer och klicka vidare i ett par steg, det brukar finnas "Mer info" och få fram uppgifter på din bil.Tänkte mer ifall den var byt, tycker den går bra för att vara 126hk bara
Rådlös skrev:Du kan gå in på Bilregistret eller något av dom stora bilprylvaruhusen där du kan skriva in ditt regnummer och klicka vidare i ett par steg, det brukar finnas "Mer info" och få fram uppgifter på din bil.eller mekonomens sida.. där får man upp mycket info :)
Jag hade ett irriterande ljud som jag tillslut lok[…]