Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Jersey
Sharkbait skrev:De har höjt den med 30k.

Denna är "enbart" -13, saknar PS, ventilerat skinn, keyless och adaptiv farthållare men är 90k billigare med samma mil. Skall denna utrustning vara värd 90k?!?

http://www.blocket.se/vi/67907510.htm
Jag mailade på den där direkt när annonsen kom ut men fick aldrig svar. Så det blev en annan xc70 som blev min första Volvo :)

Skickat från min iPhone med Tapatalk
av Lövet
Inscription klädseln på den vita är helt klart värt pengar. Mycket pengar. Men inte så mkt...
av Schmoyoho
simonhalmstad skrev:Träratt och four-C :twisted:
Inget jag skulle räkna till absoluta måsten. Träratt tycker jag iofs är det, men inte till silverlisterna. Och Four-C är man nog lika glad med som utan, om man ställer egenskaperna man vinner på att ha det mot kostnaden att byta dämparna. Men det är väl några år bort på en MY14 ändå.
Lövet skrev:Inscription klädseln på den vita är helt klart värt pengar. Mycket pengar. Men inte så mkt...
StefanN skrev:Kostade 30k extra ny den klädseln har jag för mig.
Kostade inte inscription som tillval i sig kring 20-22000 kr? Låter mycket med 8-10000 kr för att byta färg på skinnet. Det är snyggt men jag vet inte om jag är mer imponerad av att det är annorlunda eller om det är faktiskt något jag skulle vilja ha hellre än soft beige.
av mikebike
StefanN skrev:Vill minnas att nån skrev att växellådan fick ny programvara när man Polestaroptimerade, så är inte fallet kan jag i vart fall meddela då jag pratade med Polestar idag om detta.
Det gäller bara "nya" bilar, med VEA.
av Verdi
Schmoyoho skrev:
Inget jag skulle räkna till absoluta måsten. Träratt tycker jag iofs är det, men inte till silverlisterna. Och Four-C är man nog lika glad med som utan, om man ställer egenskaperna man vinner på att ha det mot kostnaden att byta dämparna. Men det är väl några år bort på en MY14 ändå.
Lövet skrev:Inscription klädseln på den vita är helt klart värt pengar. Mycket pengar. Men inte så mkt...
Kostade inte inscription som tillval i sig kring 20-22000 kr? Låter mycket med 8-10000 kr för att byta färg på skinnet. Det är snyggt men jag vet inte om jag är mer imponerad av att det är annorlunda eller om det är faktiskt något jag skulle vilja ha hellre än soft beige.
Lite nyfiken. Vad är grejen med träratt? Måste vara hårt och obekvämt samt ha dåligt grepp?
av mikebike
Verdi skrev:
Schmoyoho skrev:
Lite nyfiken. Vad är grejen med träratt? Måste vara hårt och obekvämt samt ha dåligt grepp?
Ja, träratt kräver tunna skinnhandskar för att komma till sin rätt. :wink:
  • 1
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 149
Start stopp

Ja,det gör den..

Förstår dig. Helt outstanding bil, den […]

Ger fel i expansionsventil eller reglerventil n&ar[…]