Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Hade du helläder i din V70? Jag trodde länge jag hade standardlädret i min S80 tills jag läste på spec:en att jag har "soverign hide". Tycker lädret i baksätet känns pappigt, dörrsidorna känns mer gummi än läder och baksidan av stolarna också. Bara en lös fundering på om det är jag som slarvar med vården, om det går att smörja upp de till att kännas mjukare osv. Inscription-lädret antar jag är snäppet bättre än soverign hide eller vad säger du?

Nu har jag äntligen hittat lite utrymme för förbättring på din bil: montera elstol passagerarsida! :wink: Okej, nä. Har du all mysbelysning i dörrarna, kartfack+handtag? Kanske ingick redan 2011 om man köpte en inscription?
Nä, V70in hade halvläder.
Jag har inte satt belysning i kartfacken bara i handtagen, kollade lite förut men det rann ut i sanden.
Vi har ju inte samma läder och jag tycker inte den känns plastig. Vilka dörrsidor har du? Jag har ju skinn på mina med den sömmen där, det vanliga är ju denna typen som inte alls har samma kvalitet.
Bild

Elstol vore ju fint men då ska man ju fippla med att byta klädsel med en, det finns ju inga att köpa färdiga till denna.
Sen som förbättring så är det ju som du vet en klocka på önskelistan, men han är ju tyvärr segare än kola så det verkar inte bli av.
Klockan är en fin touch men ha det som ett sidoprojekt, ingen idé att försöka stressa honom eller något. Slutar bara på att man själv blir leds. Köp den om du får ett bra pris och ta det som det kommer. Det jag uppskattar mest av allt när jag har allt på plats är ändå mysbelysningen i dörrarna, det är fint när det börjar skymma.

Nä, jag har vanliga standard-dörrsidorna antar jag. Tänkte typ det borde funnits ett mellanting för soverign hide, typ läder utan extra sömmen.

Skojade f.ö bara om elstol men rent teoretiskt borde det väl gå att "bara" byta ut stolens underrede nu när jag tänker på det.
  • 1
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 69

Bra att det löste sig, dock jag är 99% s[…]

Gör som KalleJ säger för att kunna […]

EX30, påstår dom.

Jag måste tyvär säga helt tvä[…]

Tack för alla svar. Uppskattar det verkligen![…]