Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av StefanN
25Hk och 40nm i vrid, nån skillnad måste det ju va. Har en polare som kör XC70 T6 Polestar, borde kanske testa hur den går mot hans innan man uppgraderar.
Börjar för övrigt att bli ganska avprickat i listan i första inlägget, bara vinterdäck kvar snart.
Nån som har tips på vad man borde lägga krut på?
av Rudolfs
Vilken bra bil? Väsby eller kungsängen? :)
av Rudolfs
StefanN skrev:Vallentuna.
Ahh okej, bor du här i vtuna? Du får se till och komma in på träffarna vid sjöhistoriska på torsdagskvällarna! Imorrn kommer det massa folk från utåt i landet också :) börjar runt halv sju varje torsdag :)
av Schmoyoho
StefanN skrev:25Hk och 40nm i vrid, nån skillnad måste det ju va. Har en polare som kör XC70 T6 Polestar, borde kanske testa hur den går mot hans innan man uppgraderar.
Börjar för övrigt att bli ganska avprickat i listan i första inlägget, bara vinterdäck kvar snart.
Nån som har tips på vad man borde lägga krut på?
Antar din kompis kör just en MY11+ T6 då alltså? På 2008-2010-motorn känns det mer som ett måste och mer sekundärt om man har 2011-motorn, men jag vet som sagt inte. Eller stämmer det att polestar:ade bilar också upplevs bättre? Har för mig någon nämnde något om lite halvfusk med vassare pedalmappning typ. Tänker om bilen växlar liite snabbare också eller något sånt.

Nya vinterfälgar istället för dina gamla 16-tummare hade ju varit kul, om du inte hunnit fixa fälgarna redan? Alt. låt XC70:n vara färdig och ägna energin på typ en amazon? https://www.blocket.se/ostergotland/Vol ... 995533.htm
eller en sån här? https://www.blocket.se/orebro/Ford_Must ... 079853.htm
av Schmoyoho
Går det att se nog av dem? Tycker det är något väldigt särskilt med amazoner iallafall. Alltid lika kul att sätta sig i bilen efter den stått några månader över vintern och känna galonlukten.

Kanske en 60-talsmustang eller något annat V8-försett?
av Rudolfs
StefanN skrev:Idag lämnades bilen in till lackeraren, tre-fyra dagar skulle det ta.
Var lämnade du den på lack? Bra erfarenheter sen tidigare av firman?
  • 1
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 69

Problem med igensatt sotfilter . . . hmmm . . . . […]

Volvo som inte startar.

Hej Har en 245 årsmodell 90 som plötsli[…]

jag startar bilen. står stlla när jag g[…]

V90 Meka själv