Fina fynd!
Förresten, hur gjorde du för att rengöra mellan dörrarna?
Moderator: Moderatorer
garinge skrev:Nej glöm detDayDreamer skrev:haha se helheten av det hela istället för att plocka ner saken i småbitar ;)garinge skrev:undra varför jag tänkte på dagdrömma'n idag när jag såg dessa... :lol:Ja undrar varför :roll: Men dessa är ju gröna :*O/ min är iaf vit och mycket snyggare :mrgreen:
Turbojeppe skrev:Det var billigt! Är handtagen i rätt färg eller måste du lacka om?Ja riktigt bra pris :D Nej handtagen är att i fel färg dom är i silver och min bil är ju i guld :| Kommer bara att lacka ett av dom främre handtagen och sätta på min bil. Just nu så sitter det ett sådant handtag med en låscylinder i min bil som inte fungerar, så nu sätter jag ett högerhandtag på vänster sidan så slipper jag se det där lås hålet :D
White skrev:Det var jäklar inget dåligt fynd för det priset!Nej jag vart förvånad själv då jag vet att insprutare brukar vara dyra samt att handtagen kan kosta en del.-)
FyoDisco skrev:Fina fynd!Tackar :D
Förresten, hur gjorde du för att rengöra mellan dörrarna?
DayDreamer skrev:Folk brukar ju ta 3-500 för enbart handtag så det var mig en riktigt bra deal!Turbojeppe skrev:Det var billigt! Är handtagen i rätt färg eller måste du lacka om?Ja riktigt bra pris :D Nej handtagen är att i fel färg dom är i silver och min bil är ju i guld :| Kommer bara att lacka ett av dom främre handtagen och sätta på min bil. Just nu så sitter det ett sådant handtag med en låscylinder i min bil som inte fungerar, så nu sätter jag ett högerhandtag på vänster sidan så slipper jag se det där lås hålet :D
Turbojeppe skrev:Ja jag har sett att folk tar bra betalt för handtagen så det var även därför som jag plockade med mig 4st. Det finns minst 2 uppsätningar kvar att hämt på skroten. Ja och sen när låskolven inte heller fungerar så finns det ingen anledning till att ha kvar den, möjligt att den fungerar igen om jag tar i lite med nyckeln, men jag har bara en enda nyckel till bilen så jag vill inte riskera att dra av den för ett sketet lås. Har iaf en låskolv i bagageluckan som fungerar och det är väl tack vare det skyddet som sitter över den.DayDreamer skrev:Folk brukar ju ta 3-500 för enbart handtag så det var mig en riktigt bra deal!Turbojeppe skrev:Det var billigt! Är handtagen i rätt färg eller måste du lacka om?Ja riktigt bra pris :D Nej handtagen är att i fel färg dom är i silver och min bil är ju i guld :| Kommer bara att lacka ett av dom främre handtagen och sätta på min bil. Just nu så sitter det ett sådant handtag med en låscylinder i min bil som inte fungerar, så nu sätter jag ett högerhandtag på vänster sidan så slipper jag se det där lås hålet :D
Handtag utan låskolv är det enda rätta 8)
DayDreamer skrev:Ja riktigt bra pris :D Nej handtagen är att i fel färg dom är i silver och min bil är ju i guld :| Kommer bara att lacka ett av dom främre handtagen och sätta på min bil. Just nu så sitter det ett sådant handtag med en låscylinder i min bil som inte fungerar, så nu sätter jag ett högerhandtag på vänster sidan så slipper jag se det där lås hålet :D