Moderator: Moderatorer

Ligger här i sängen och funderar på att riva ut inredningen på volvon och installera en med tft skärm.

Funderar även på att byta ut fronten till en Audi liknande sak.
Tycker att mellanrum mellan luftintag och grillen är så inåt helvete fult.
Inte idag, men igår, fredag, så stoppade jag in BSR-trim, steg 1 i min 2006 XC70 och jäklar vad den nya kraften matchar bilen bra. Känns inte alls lika tung och trög, snarare riktigt pigg för att vara så tung bil. Har en 2,5T på 209 hk original.
Med trimmet ska det bli 252 hk enligt BSR, men jag antar att det är på 98 oktan? Har 95 i tanken nu.
Dottern provkörde igår och jäklar vilket flin hon fick, haha! :lol:
Är det inte snö och slask som skitar ner bilen så är det damm och pollen, så spenderade förmiddagen i GDS hallen, som jag förövrigt hade helt för mig själv. Det är ju inte varje dag! :D

Bild
Senast redigerad av 1 jimlindeborg, redigerad totalt 0 gånger.
Användarvisningsbild
av ketto
Perra83 skrev:Tvättade jag med. Det var en ny längre högtrycksslang i tvätthallen, mycket bra!!
Svårt att fånga pearlen i lacken med mobilkameran. Jag är jäkligt nöjd med färgen 707.
Bild
Riktigt snygg... :-)-) :-)-)
Satte en sten i koffert rutan på frugans V50 med hjälp av röjsågen :( får se om Volvia hanterar det som stenskott :)

Skickat från min E6653 via Tapatalk
Tvättade bilen ordentligt igår, och för att bli av med all flygrost blev jag påsåld lite lera som faktiskt fungerade bättre än jag trodde i samband med reservdelsinköp. Så efter att ha tvättat, gnuggat, återigen tvättat och sedan vaxat hela bilen så skiner den nu som ny igen efter nästan 7 månader av kanske lite för dåligt underhåll (allt är relativt...). Den blänkte fint när jag ställde den på en parkering för en liten stund sedan i alla fall 8)

Bild
  • 1
  • 561
  • 562
  • 563
  • 564
  • 565
  • 1912

https://www.youtube.com/watch?v=iu9z5m78Szw

Följande felkoder SAS-000E Rattvinkelgivare […]

Polestar 5

Är Polestar 5 och ES90 samma bil under skale[…]