MadMikeSweden skrev:Nej du diskuterar inte vad du vill i mina trådar.
Jodå. Du har missuppfattat forumreglerna. Så länge jag håller mig till ämnet, vilket jag gör, har jag rätt att ge uttryck för min uppfattning. Trådar på publika forum är inte avsedda för trådskaparen allena utan även för andra. Det är därför kommunikationen är publik snarare än privat.
MadMikeSweden skrev:Och vad spelar det för roll vad du anser ett stöldskydd vara värt namnet stöldskydd?
Vad jag anser spelar mindre roll men hur det faktiskt förhåller sig är av betydelse. Ett lås som kan öppnas genom att man vrider om det men en skruvmejsel är inte ett stöldskydd värd namnet enligt varje rimlig defintion av ordet stöldskydd.
MadMikeSweden skrev:Faktum kvarstår. Det finns mängder av bilar man kan öppna på det viset som jag sa med skruvmejsel.
Det centrala här är att du inte kan öppna en V70 2001 på det viset, vilket indirekt framgår av de inlägg som såväl rid54 som jag själv postade innan du vred om med mejseln.
MadMikeSweden skrev:och om du anser mig fått mera hjälp en jag förtjänar så kan du sluta kommentera redan nu.
Se första punkten ovan. Jag kommenterar det jag vill så länge jag håller mig till ämnet (hur man lämpligen tar sig in i en V70 2001 som saknar strömförsörjning) och det jag skriver är inte riktat enbart till dig utan till alla som intresserar sig för ämnet.